a 107:تو این روزها دست خودت رو محکم‌تر بگیر. :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


وقت‌هایی که خیلی فشار روم زیاد میشه،رقیق القلب می‌شم.رِقَت به چه معنا؟به این معنا که با محبت آدمها خیلی نرم میشم و اگر زود نجنبم به خودم میام و می‌بینم دل از کف داده‌ام.این چند وقت باید خیلی خودم رو قوی کنم.متاسفانه دچار کج‌فهمی شدم.یعنی خودم حس می‌کنم دچار کج‌فهمی شدم.آدمی هست توی زندگی من که خیلی وقته که می‌شناسمش و باهاش در ارتباطم.البته یک رابطه‌ی رسمی.اما به خاطر یک سری حرف‌ها که بعد از مدت‌ها رابطه بهم زد،حس کردم که نیت غیری داره و دچار اشتباه شدم.و بدتر از اون،این بود بود که من ضعیف شده بودم و حس کردم خودم هم رقیق شدم.درحالی که می‌دونم من مدت‌ها این آدم رو می‌شناسم تا الان بهش هیچ حسی نداشتم و طبیعتاً اون هم همین‌طور.اما فشارهای زندگی روی هورمون‌های من متاسفانه اثرسوء می‌گذاره و دچار توهم‌م می‌کنه.باید فراموش کنم این حس کم‌رنگ خیلی ضعیف رو چون می‌دونم درست نیست و فقط یک سوءتفاهمه.چون اون آدم با من رفتارهای پارادوکسی زیاد داره و بنده خدا اصلاً روحش هم خبر نداره.فقط من ضعیف شدم و واقعاً دوست ندارم بعد از کلی کلنجار با خودم بعد از شکست قبلی‌م،که البته به هزار بدبختی خودم رو تراپی کردم،دوباره خودم رو وسط مهلکه بندازم و ببازم.از طرفی خوشحالم که خودم رو می‌شناسم و خیلی خوب وضعیت رو دریافتم و از طرفی غمینم.غمینم برای اینکه چرا من باید رکب بخورم؟

 

 

سما نویس ۲۹ آذر ۰۱ ، ۲۱:۱۴ ۳ ۷ ۱۴۵

نظرات (۳)

  • ویــ ـانا
    سه شنبه ۲۹ آذر ۰۱ , ۲۲:۴۵

    واقعا بهتره تا کسی بهت نگفته دوستت دارم سعی نکنی همه رفتار هاشو تحلیل کنی و کلی فکر و انرژی بذاری.

    ببین شاید هم واقعا یه نفر مدلش این باشه که با رفتار دوست داشتنش رو نشون بده ، یا اینکه نه با همه اینجوریه و تو دچار سوتفاهم شدی 

    انقدر احتمال و باید و شاید هستتت...باید کلی از انرژی و فکرت رو بذاری برای فهمیدنش که تازه به احتمال زیاد به نتیجه درست هم نرسی؛ پس رها کن و بذار آدما خودشون بگن نه اینکه تو وظیفه تشخیصش رو داشته باشی.✨❤️

    • author avatar
      سما نویس
      ۳۰ آذر ۰۱، ۲۰:۰۳
      دقیقن پوینتش همینه.
  • ویــ ـانا
    سه شنبه ۲۹ آذر ۰۱ , ۲۲:۴۶

    هیچ مقامی اونقدر بالا نیست که نتونه بهت بگه دوستت داره :)

  • مسعود کوثری
    چهارشنبه ۳۰ آذر ۰۱ , ۱۴:۲۴

    من هم زانو میزنم در برابر محبت :(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.