a 92:کاویدن در خود :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


چشم‌هام رو می‌بندم و فکر می‌کنم.به خودم،به کابوس‌هام،به بی‌خوابی‌هام،به دغدغه‌هام،به دل‌شوره‌هام،به آدمها،به اونایی که دوست‌شون داشتم،به کسانی که دوست‌شون دارم،به کسانی که دوست داشتم که دوست‌شون می‌داشتم،به دانشگاه حضوری،به بچه‌های ورودیم که آداب اجتماعی بلد نیستند و سلام هم به زور علیک میگن،به استادایی که اصلا پرستیژ یک استاد دانشگاه رو ندارن،به اون کسی که تصمیم گرفت تو این دود و دم و کرونا و هزار درد و مرز دیگه اماکن عمومی رو بازگشایی کنه،به اون بادی که از عراق وارد ایران شد و راه نفس رو برامون بسته،به ترافیک که هر روز داره چند ساعت از عمرم رو می‌گیره،به ویولنم که چه کارهای بهتری می‌تونم براش انجام بدم،به ارشدم،خواندن یا نخواندن؟ مسئله اینست.و البته مهم‌تر از آن:چه خواندن؟به این درس‌هایی که فقط می‌خونم تا قبول بشم و زودتر از شر دانشگاه خلاص بشم،به خودم،به خودم که نیاز شدید دارم به دیده شدن،به خودم،به خودم که دلش یک هیجان جدید تو زندگی می‌خواد،به دایی که لج همه رو درآورده و دیگه کسی مثل سابق دوستش نداره حتی مامانم،به الف،به الف که بیکاریش داره من رو هم آزار میده،به خودم،به خودم که به توانایی‌هام شک کردم،به بچه‌هایی که امروز پشت سرم مسخرم کردن چون داشتم موسیقی گوش می‌کردم،به کسایی که امروز تو دانشگاه دیدم و از دور از همگی ترسیدم،به خاله که کفر همه‌مون رو درآورده،به پ که نمی‌دونم تو دانشگاه می‌بینمش یا نه،به کتاب جدیدی که تو دستمه.به گذشتم،به حالم،به آیندم.

من همش فکر می‌کنم.فکر می‌کنم و این فکر کردن من رو غمگین‌تر می‌کنه!

سما نویس ۲۲ فروردين ۰۱ ، ۰۰:۱۳ ۱۰ ۷ ۱۹۵

نظرات (۱۰)

  • امیر +
    دوشنبه ۲۲ فروردين ۰۱ , ۰۱:۳۸

    خیلیا از حضوری شدن دانشگاه ناراضی هستن ...

  • چرنوبیل ○●
    دوشنبه ۲۲ فروردين ۰۱ , ۰۵:۰۶

    کاشکی میتونستم حرف مثبتی بزنم،ولی من هم فکر می‌کنم و این فکر کردن من رو غمگین‌تر می‌کنه!

  • آرا مش
    دوشنبه ۲۲ فروردين ۰۱ , ۰۵:۴۹

    فکرایی که غمگین‌ترت می‌کنن اصلا تو رو به سمت جلو هدایت نمی‌کنن و می‌کشنت عقب... 

    به خوبها و مثبت‌هاش فکر کن، هرچند میگی با خودت اینم دلش خوشه‌ها...

    اما از سر خوشی نمی‌گم، زندگیش کردم...

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۳ فروردين ۰۱، ۰۰:۵۹
      شب ها این ها رو می‌نویسم و صبح ها سعی میکنم قلبم رو احیا کنم و از نو شروع بکنم.
  • محسن رحمانی
    دوشنبه ۲۲ فروردين ۰۱ , ۱۱:۴۸

    سلام خوبید؟ طاعات و عبادات قبول .

     

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۳ فروردين ۰۱، ۰۰:۵۸
      سلام.ممنون.قبول حق باشه.
  • سرکار علیه
    دوشنبه ۲۲ فروردين ۰۱ , ۱۱:۴۸

    همونطورکه فکرمیکنی راه حلم براشون بچین تا زیادی غمگینت نکنه..

    منم نمیدونم ارشد بخونم یا نه یا به قول تو اصلا چی بخونم؟! 

  • امیررضا ...
    سه شنبه ۲۳ فروردين ۰۱ , ۰۰:۳۲

    فکر کردن زیادیش خوب نیست...مشغول شو به یه کاری تو این شرایط...

    نمیدونم تو کدوم کتاب بود ولی نوشته بود که فکر کردن های پرت ناشی از دست خالی ماندن ذهن و جسم است...

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۳ فروردين ۰۱، ۰۰:۵۷
      شاید هم.شاید هم به قول تو به خاطر مفید نبودنم باشه.
  • امیررضا ...
    سه شنبه ۲۳ فروردين ۰۱ , ۰۱:۰۵

    من گفتم مفید نبودن تو!؟؟؟😐

    خواهر من،میگم یکم بشین ساز بزن،یکم کار مفید تر انجام بده جای فکرایی که آزارت میدن..😕

     

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۳ فروردين ۰۱، ۰۱:۰۷
      نه من خودم از خودم این نتیجه ها رو میگیرم:)
      ساز رو که ولله هر روز می‌زنم.
  • امیررضا ...
    سه شنبه ۲۳ فروردين ۰۱ , ۰۱:۱۷

    این نتیجه هارو میگیری بعدش میزنه مثل من افسرده میشی...

    نکن اینکارو😐🤦🏻‍♂️

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۳ فروردين ۰۱، ۲۰:۴۰
      باید خوب بشیم دیگه.
  • آریامهر الوند
    سه شنبه ۳۰ فروردين ۰۱ , ۲۲:۴۱

    دقیقا همون لحظه ای که آدم به خودش شک میکنه و حرفی نمی مونه. اون لحظه... اصلا نمیدونم چجوری باید حتی در موردش حرف زد..

    • author avatar
      سما نویس
      ۴ ارديبهشت ۰۱، ۱۹:۵۳
      میفهمم چی میگی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.