a 28:«رقیق‌القلب»سبک رندگی‌ست نه یک صفت. :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


قبل از هرچیز باید بگویم در حالی این پست را می‌نویسم که بسیار رقیق‌القلب شده‌ام.به قدری رقیق‌القلب هستم که می‌توانم تا صبح اشک بریزم و بگریم.اما این بار نه برای غم و اندوه بلکه برای مجموعه‌ای از عواطفی که تجربه کردم،برای مجموعه احساسات ضد و نقیضی که به قلبم رسوخ کردن و من رو شکننده کردن.

امروز کلاس ویولن داشتم،باید بگم که این سری برای کلاسم لحظه شماری می‌کنم،تمام روزهای هفته رو منتظر چهارشنبه‌ها ظهرم که به کلاس برم و ذوقش رو از سه‌شنبه شب با خودم دارم.راستش یکی از دلایلی که در بهتر شدن حالم خیلی کمکم کرده همین ویولن بوده.امروز که کلاس رفتم،استاد عزیزم،آقای«ب»خیلی ازم راضی بود.بهم گفت:«روحم تازه شد با قطعاتی که نواختی.»بعدترش بهم گفت:«سراسر شوق شدم....از ویولن نواختن باهات لذت بردم....یا یک جا بهم گفت که خیلی نوازنده‌ی خوبی هستم.و می‌تونم تا چندین سال آینده یک نوازنده‌ی خیلی فوق‌العاده‌ای از آب دربیام...»وقتی آخرین قطعه‌ رو با هم نواختیم،تایم کلاس هم تموم شده بود و من باورم نمی‌شد زمان انقدر زود گذشته باشه و دلم می‌خواست تا ساعت‌ها زمان ایست کنه و من از جهان سازم لذت ببرم.این افکار توی ذهنم می‌گذشت که استادم بهم گفت:«کاش زمان کلاس سه ساعت بود و می‌تونستیم کل کتاب رو با هم بزنیم.ولی حیف که نمیشه.»از تعریف و تمجید استادم به قدری خوشحال بودم که وقتی به خونه برمی‌گشتم،تو خیابون بلند بلند با خودم حرف می‌زدم و قوربون دست و پای بلوری خودم می‌رفتم،حتی فکر کنم خودم رو در آغوش کشیدم،گام ‌های بلند و از سر شادی بر می‌داشتم و انگار دنیا برای من بود.تمام دنیا.به خودم گفتم این بار دیگه کم نمیارم.مقاومت می‌کنم و می‌جنگم براش...!

.

من هنوز سر حرف‌هایی که پست قبل زدم هستم و به اصلاحاتم ادامه میدم.تو چه قدر سر قولت موندی؟

خب قصه‌ی من به سر رسید اما کلاغه به خونش نرسید.

پ.ن:از هر چه بگذریم،سخن مسائل باقی‌مانده میانه خوش‌تر است:)

پ.ن:خدایا شکرت.همین.

سما نویس ۰۶ اسفند ۹۹ ، ۲۲:۱۰ ۱۰ ۱۳ ۳۰۱ شب‌های زمستان

نظرات (۱۰)

  • فاطیما :)
    چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹ , ۲۲:۲۳

    سلااام :)

    کلاس ویولن!باید خیلی جذاب و هیجان انگیز باشه :)))

    خوشبحالتون =) 

    • author avatar
      سما نویس
      ۶ اسفند ۹۹، ۲۲:۵۱
      سلام:)
      خیلی.ممنونم.انشالله ویولنیست خوبی از آب دربیام.
  • آقای آبی
    چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹ , ۲۲:۳۹

    چرا اینجا نمیذاری ما هم گوش بدیم! 

    خدا به وعدش عمل میکنه... نکنه، هم میخواد با چیز های بهتر سوپرایزمون کنه... 

     

     

     

    • author avatar
      سما نویس
      ۶ اسفند ۹۹، ۲۲:۵۱
      :))))))این کاربر دچار وسواس است.
      قطعاً همینه......................
  • محسن رحمانی
    چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹ , ۲۲:۴۹

    سلام خوبید؟عیدتون مبارک.

    • author avatar
      سما نویس
      ۶ اسفند ۹۹، ۲۲:۵۱
      سلام.ممنونم.عید شما هم مبارک:)
  • °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس
    چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹ , ۲۳:۲۴

    اصلا تعریف کردن استادا مخصوووصا اگه دوستش داشته باشی، خیلی آدمو ذوق‌زده می‌کنه =))

    • author avatar
      سما نویس
      ۷ اسفند ۹۹، ۰۹:۲۱
      آخ آره.روح آدم تازه میشه.
  • Fatemeh Karimi
    پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹ , ۰۱:۱۸

    چشمهام درخشید با خوندنش، خیلی دلنشین بود، این روزانه نویسی های تو داره کم کم منو جذب میکنه که گاهی اینکار رو بکنم، عالیه عالی :))

    • author avatar
      سما نویس
      ۷ اسفند ۹۹، ۰۹:۲۰
      عزیز دلممم:)ممنونم از چشمای زیبات که می‌خونن متن‌هام رو.متظر روزانه‌های خودت هستم:))
  • RE GA
    پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹ , ۰۳:۳۷

    سما بهترین کاری که میتونی در حق خودت بکنی همین کاریه که مثل امروز میتونه تا این حد خوشحالت کنه

    • author avatar
      سما نویس
      ۷ اسفند ۹۹، ۰۹:۲۰
      ممنونم.خودم هم به این باور رسیدم.
  • RE GA
    پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹ , ۱۱:۵۰

    براوو🌹🌹

  • بهی ستوده
    پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹ , ۱۲:۱۶

    به نظر من ساز ها به انسان ها کمک میکنن تا با خودشون به آشتی برسن

    ی جورهایی انگار فرکانس آدم ها رو عوض میکنن و باعث میشن روح آدم وارد ی دنیای دیگه بشه 

    • author avatar
      سما نویس
      ۷ اسفند ۹۹، ۱۳:۳۹
      بلی دقیقاً همینه.انسان رو وارد جهانی تازه می‌کنن که تا قبل از اون هر چه رخ داده رو فراموش می‌کنی.
  • توکــا (:
    جمعه ۸ اسفند ۹۹ , ۱۱:۲۳

    بی شک باید خیلی خوب باشی که یسری آدم های مهم برای خودمون قبولمون کنه و همون بیشتر روحمونو جلا بده ❤

    • author avatar
      سما نویس
      ۸ اسفند ۹۹، ۱۱:۳۶
      ممنونم ازت.تعریف یک سری ها واقعا جلا میده روح انسان رو.
  • پَـــــر واز
    يكشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ , ۱۸:۲۶

    چقدر خوبه استادای موسیقی از آدم تعریف کنن^_^

    آخه خیلی حساسن و وقتی بگن خوبه یعنی واقعااااا خوب بوده:)

    منم هوس ویلون کردم که:(

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۰ اسفند ۹۹، ۱۸:۵۷
      بلی.خیلی حس شیرینیه.
      :)))))))))))))))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.