a 27:این بار تلاشم را بخوان. :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


این روزها اگر کم پیدام برای اینه که با خودم در جنگم.مدام با خودم می‌جنگم تا بتونم ویرونه‌هایی که از قدیم ساخته بودم رو بشکنم و اون‌ها رو به آبادی تبدیل کنم.تمام تلاشم رو دارم می‌کنم تا با حملات پنیکم مقابله کنم تا بتونم بر احساسات مختلفم مثل خشم کنترل داشته باشم و بتونم به شکل صحیحی بروزشون بدم،تا بتونم بر حس انزجارم غلبه کنم و اون رو شکست بدم تا بتونم....تا بتونم خوشحال باشم.

در واقع من همه‌ی این‌ کارها رو برای ثانیه‌ای بیشتر خوشحال بودن و خلاص شدن از شر افسردگی انجام میدم که باید اعلام کنم تا حدودی هم موفق عمل کرده‌ام.راستش رو بگم اصلاحاتی در چند هفته‌ی اخیر انجام داده‌ام که خیلی به بهبود شرایطم کمک کرده.نقطه ضعفم رو متوجه شدم،متوجه شدم چیه که من رو از پا در میاره اما نمی‌گم نه به این خاطر که دلم نمی‌خواد کسی بفهمه،اصلاً.تنها دلیلم برای پنهان کردنش اینه که نمی‌خوام با یادآوریش حال خودم رو خراب‌تر بکنم.از تمام روزهای این هفته‌ راضی بودم جز امروز.من هیچ وقت نتونستم با پنج‌شنبه‌ها کنار بیام.هیچ وقت.همیشه از غیرمفید‌ترین روزهای عمرم بودن و لحظه شماری می‌کردم تا زودتر تموم شن.امروز بعد از کلی فکر کردن یادم افتاد که چرا از پنج‌شنبه‌ها بیزارم که اون هم یک قصه‌ی طولانی داره.برای همین تصمیم گرفتم از پنج‌شنبه‌ی آینده جبران کنم و مفید‌ترین روز هَفتَم رو بسازم و امیدوارم که موفق بشم.

برنامه‌ی شخصیم رو برای سال هزار و چهارصد نوشتم و بعد یک سری اصلاحات اخلاقی-رفتاری هم ذکر کردم که حتماً از سال آینده پیگیری کنم.بعد با خودم فکر کردم مگه سال بعد قراره چه اتفاق خارق‌العاده‌ای بیفته که امسال قرار نیست رخ بده؟!برای همین از فردا قراره شروع کنم تا هم روزهای بیشتری رو برای بهتر شدن از دست ندم و هم اینکه یک تمرین خودسازی کنم تا شروع جدی که با سال نو آغاز میشه که امیدوارم تو این قضیه هم موفق و سربلند بیرون بیام.

از برنامه درسیم عقب افتادم.راستش از خوندن دوباره‌ی درس‌های میانه 1 کلافه‌ام اما به خودم قول دادم که فردا رو جبران می‌کنم.فردا می‌خوام حتماً طبق برنامم عمل کنم و دست‌کم بار زیادی رو از روی شونه خودم بردارم.اینکه بتونم توی درسم هم مثل ویولن پیشرفت کنم بهم انگیزه‌ی بیشتری میده.برای همین اولویت هفته‌ی آینده بعد از ویولن قطعاً درس خوندنه به همون کمیت و کیفیتی که از خودم انتظار دارم.عالی،مثل همیشه(امید به موفقیت درسی این یک سال و اندی اخیر رو فاکتور خواهم گرفت.)

امشب شب آروزهاست و من برخلاف هر سال با اینکه کلی آرزو دارم اما دستم نمیره از خدا چیزی بخوام چون احساس سرشکستگی می‌کنم در مقابلش.احساس می‌کنم بنده‌ی بدی شدم و امشب دعام به آسمون نمیره.احساس می‌کنم بین‌مون فاصله افتاده و مثال همیشه مقصر منم.نمی‌دونم چه طوری راه آشتی رو برگردونم؟!من خیلی عاشق خدام اما عاشق باید تو عمل نشون بده که عاشقه واِلا همه به زبون عاشقن.دلم می‌خواد دوباره نماز بخونم اما حس می‌کنم قراره یکی درمیون بخونم و این از نخوندن نماز هم بدتره..

خدایا.می‌شنوی؟!من همونی‌ام که هیچ وقت دست خالی از پیشت برنگشتم جز چندباری که بعدش به خودم گفتم حکمت الهی بوده و حتماً خیری در کاره که راستش رو بخوای هنوز هم منتظرم ببینم حکمت یکیش چی بوده؟!خدایا اگر صدای دعام میرسه بهت باید بگم من امشب آرزوم اینه که دوباره باهم رفیق شیم،دوباره مثل قبل مطمئن باشم رفیق خوبه‌ی توام،مطمئن باشم که حسن فعلی و فاعلیم یکی‌ان.خدایا من امشب آروز می‌کنم که ایمانم قوی‌تر شه،توکلم بیشتر شه.خدایا من امشب آرزو می‌کنم انقدر مثل سابق باهات صمیمی بشم که دست به هیچ گناهی نزنم.خدایا امشب آرزو می‌کنم سلامتی به کره‌زمین برگرده و مثال قبل زندگی عادی رو بتونیم از سر بگیریم.خدایا امشب آرزو می‌کنم که به خودم اجازه ندم که بنده‌هات رو قضاوت کنم یا پشت‌سرشون بدگویی کنم کاری که هرچند کم اما این چندوقت اخیر انجام دادم و همین هم باعث شد که ازت دور بشم چون من آدم این کارها نیستم.

خدایا من امشب آرزو می‌کنم که بشم همونی که به خاطرش تو من رو خلق کردی.

پ.ن:دوستت دارم خدا.

پ.ن:با من بشنو.رضا صادقی_عاشقتم خدا

 

 

سما نویس ۰۱ اسفند ۹۹ ، ۰۰:۵۱ ۱۳ ۱۱ ۳۳۶ شب‌های زمستان

نظرات (۱۳)

  • پَـــــر واز
    جمعه ۱ اسفند ۹۹ , ۰۰:۵۴

    چقدر قشنگ خودت به خودت کمک میکنی برای بهتر شدن حالت:)

    و اگه مشکلی هست نمی شینی و دست رو دست نمی ذاری تا درست شه سعی میکنی خودت حلش کنی^_^

    چه قشنگ تر وقتی گفتی به جای عمل کردن برنامه ی سال آینده از فردا شروع میکنی:)

    منم باید جای برنامه ریختن واسه سال جدید از فردا شروع کنم...

    و چه قشنگ وقتی که درعین بی آرزویی آرزوهای خیلی قشنگی کردی^_^

    • author avatar
      سما نویس
      ۱ اسفند ۹۹، ۰۱:۴۲
      خیلیی ممنونم پرواز عزیز که من رو می‌خونی.امیدوارم از فردا خوش بدرخشی.خوشحالم که توهم از فردا شروع میکنی.
  • جهانِ هیچ
    جمعه ۱ اسفند ۹۹ , ۰۰:۵۸

    الهی آمین برای آرزوهات :)

    • author avatar
      سما نویس
      ۱ اسفند ۹۹، ۰۱:۴۲
      الهییییییی آمین:)))))))))
  • آقای آبی
    جمعه ۱ اسفند ۹۹ , ۰۱:۳۰

    چه دل پاکی داری دختر :))

    مطمئنم همین دعاهات یعنی تو داری بهش نزدیک میشی، ای کاش منم هم مثل تو بشیم ، همینقدر خوب و صاف و خالص :))

    منم همین دعاهای تو رو برا خودم میکنم و برای هر کسی که از خدا دوره... 

    • author avatar
      سما نویس
      ۱ اسفند ۹۹، ۰۱:۴۳
      آقای آبی:))شرمندم کردین.خیلی ممنون از لطف‌تون.امیدوارم این دعاها برای هممون برآورده بشه.
  • Fatemeh Karimi
    جمعه ۱ اسفند ۹۹ , ۰۲:۳۶

    هم دلنشین هم سرشار از امید و آرامش :))

    ان شاءالله برای تک تک آرزوهات💙

    • author avatar
      سما نویس
      ۱ اسفند ۹۹، ۱۰:۱۴
      ممنونمممممم فاطمه عزیزم.لطف داری.
  • امیر نادریان
    جمعه ۱ اسفند ۹۹ , ۰۹:۱۸

    https://b2n.ir/a24135
    :)‌ 

    • author avatar
      سما نویس
      ۱ اسفند ۹۹، ۱۰:۱۵
      بی‌کلام همیشه پیشنهاد جذابیه.
  • توکــا (:
    جمعه ۱ اسفند ۹۹ , ۱۱:۴۷

    قطعا ی روز خودتی و بال آرومت و شونه های سبکت از هر خیال وهمی🌱

    • author avatar
      سما نویس
      ۱ اسفند ۹۹، ۱۱:۵۵
      به به.به امید اون روز:)))
  • 🌱...Masoumeh ...🌱
    جمعه ۱ اسفند ۹۹ , ۱۴:۴۳

    تو این دنیا باید عاشقانه جنگید 

    حتما یه روزی یه ساعتی یه جایی به اون چیزی که میخوای می رسی :)

    • author avatar
      سما نویس
      ۱ اسفند ۹۹، ۱۵:۰۳
      خیلی ممنونم.امیدوارم جنگنده‌ی خوبی باشم.
  • 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
    جمعه ۱ اسفند ۹۹ , ۱۵:۱۸

    امیدوارم به همه ی آرزوهاى قشنگت برسی :)

    ازون میانه یک حدس میزنم که هم رشته ای باشیم.ترم چندی؟علاقه دارى به حسابدارى یا مثل من بدون علاقه داری میخونى؟

    البته من چند ساله که فارغ التحصیل شدم.

    • author avatar
      سما نویس
      ۱ اسفند ۹۹، ۲۰:۰۰
       راستش بعد چهار ترم کم کم دارم با حسابداری کنار میام.من گیر استاد خیلی بد قلقی افتادم و اون بیشتر من رو اذیت میکرد.
      مرسی که برام ارزوی قشنگ کردی من هم برای خودت همه‌ی این ها رو میخوام:)))))))
  • محسن رحمانی
    جمعه ۱ اسفند ۹۹ , ۲۱:۵۱

    سلام 

    ان شاالله به اونی که میخواید برسید . موفقیات .

    • author avatar
      سما نویس
      ۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۵۵
      سلام.
      ممنون ازتون:)))
  • |•° ن.م °•|
    يكشنبه ۳ اسفند ۹۹ , ۱۴:۱۶

     چقدر خوبه که بواسطه نوشته های جذاب و خوب با نویسنده های خوبی آشنا میشم

    امیدوارم امضای خدا پای تک تک آرزوهات باشه😊

     

    • author avatar
      سما نویس
      ۳ اسفند ۹۹، ۱۵:۵۹
      خیلی خیلی خرسندم از اینکه بلاگ من رو می‌خونی.ممنونم ازت.
  • soofi ae
    دوشنبه ۴ اسفند ۹۹ , ۱۲:۱۶

    برنامه خود سازی و۱۴۰۰:)

    دختر تو قوی هستی واینو فقط باخوندن همین مطلب دارم بهت میگم

    همینکه داری سعی میکنی به سخای هم که شده ویرانه هارو بسازی وبه سمت حال بد نری..

    اصلا همین تلاش یعنی میتونی:)

    حتی تلنگری شد برای منم که برم سراغ اون برنامه خودسازی که چندوقت رهاش کردم.

    واینکه چقدر ارزوهات قشنگ بود برقرارباشی🌼🌸

    • author avatar
      سما نویس
      ۴ اسفند ۹۹، ۱۲:۴۴
      مرسی سوفی عزیز.اولاً که خیلی خوشحالم که من رو خوندی.بعد هم باید بگم که خیلی خوشحالم که تو هم می‌خوای بری سمت برنامه‌هات.مهم‌ترین رسالت ما تو این دنیا شاید تلاش برای خواسته‌هامون باشه حتی اگه تو تقدیرمون«نرسیدن»باشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.