a 26:جمعه :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


اگر بخوام بعد از مدت‌ها یک خبر مسرت بخش بدم،از بهتر شدن حالم می‌گم.منظورم این نیست که کاملاً خوبِ خوب شدم و دیگه مشکلی ندارم،نه اصلاً.هنوز هم تنگی نفس میشم،هنوز هم فشارم پایین میاد و سرگیجه می‌گیرم،هنوز هم بی‌دلیل استرس میاد سراغم و نمی‌دونم چی کار کنم تا بتونم از شرش خلاص بشم،درست مثل همین لحظه،همین حالا هم که دارم می‌نویسم،استرس بی دلیل دارم و تنها سعیم بر اینه که بتونم با روش‌هایی که بلدم از خودم دور نگهش دارم و میزبان خوبی براش نباشم تا خودش خسته بشه و بذاره بره.

همه‌ی این‌ها رو نوشتم که بگم هنوز خیلی راه دارم تا حالم خوب بشه،تا بتونم به یک ثبات روحی برسم و حداقل آرامش رو برای خودم کسب کنم اما برای تلاشی که می‌کنم ارزش قائلم و به تلاشم احترام می‌گذارم.دلم نمی‌خواد خودم فکر کنه که تلاش‌هاش بی‌ثمره،دلم نمی‌خواد چشم‌هام رو ببندم روی تلاش‌های خودم برای همین حتی اگر حالم هنوز خیلی خوب نیست،به حال خوب تظاهر می‌کنم و می‌پذیرم که هنوز خیلی کار دارم که باید انجام بدم و ادامه می‌دم.

حرف زیادی برای گفتن ندارم.دلم می‌خواد بگم دل‌تنگم اما انقدر که این روزها همه از دل‌تنگی صحبت می‌کنن ازش می‌گذرم و تنها آرزو می‌کنم تا روزهای بهتری بیان و جهان جای بهتری برای زیستن باشه.

پ.ن:

جمعه‌ی ساکت
جمعه‌ی متروک
جمعه‌ی چون کوچه های کهنه ‚ غم انگیز
جمعه‌ی اندیشه های تنبل بیمار
جمعه‌ی خمیازه های موذی کشدار
جمعه‌ی بی‌انتظار
جمعه‌ی تسلیم
خانه‌ی خالی
خانه‌ی دلگیر
خانه‌ی دربسته بر هجوم جوانی
خانه‌ی تاریکی و تصور خورشید
خانه‌ی تنهایی و تفأل و تردید
خانه‌ی پرده ‚ کتاب ‚ گنجه ‚ تصاویر
آه چه آرام و پر غرور گذر داشت
زندگی من چو جویبار غریبی
در دل این جمعه‌های ساکت متروک
در دل این خانه‌های خالی دلگیر
آه چه آرام و پر غرور گذر داشت .

 

پ.ن:به مناسبت سالگرد فروغ فرخزاد با من شعر«جمعه» از او  را خواندید.

 

سما نویس ۲۴ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۵۲ ۱۰ ۱۰ ۲۶۲ شب‌های زمستان

نظرات (۱۰)

  • Fatemeh Karimi
    جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ , ۲۲:۵۸

    خیلی قشنگه که میگی هنوز راه داره و برای تلاشی که میکنی ارزش قائلی :))

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۵ بهمن ۹۹، ۰۷:۱۴
      ممنونم فاطمه‌ی عزیزم:)
  • پَـــــر واز
    جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ , ۲۳:۰۶

    امیدوارم خیلی زود بهتر بشی هم جسمی هم روحی^___^

  • محسن رحمانی
    جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ , ۲۳:۱۵

    سلام ان شاالله بتونید بر استرستون غلبه کنید وشادو پرانرژی باشید.

  • آقای آبی
    شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ , ۰۰:۲۸

    انشالله دل دلتنگیت مرتفع میشه... جمعه ها و در کل اینروزها دلگیرن...

    استرس هم با تغذیه و ورزش و رسیدن به علایق مثل همون نواختن ویولون کم  میشه انشاالله...

    همیشه تو این لحظات همونطور که گفتی باید ادامه داد و این ادامه دادن باعث میشه به  نتایج غیر منتظره برسم... 

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۵ بهمن ۹۹، ۰۷:۱۵
      امیدوارم:)
      خیلی ممنونم:))))))
  • RE GA
    شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ , ۰۱:۴۵

    قوی باش و به راهت ادامه بده 

    مطمئن باش خودت روزی از این قوی بودن الانت  شگفت زده میشی

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۵ بهمن ۹۹، ۰۷:۱۵
      خیلی ممنونم.امیدوارم همین طوری بشه.
  • فاطیما :)
    شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ , ۰۷:۴۷

    دلتنگی... :)

    امیدوارم هر چه زودتر حالتون خوب خوب بشه :))) 

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۵ بهمن ۹۹، ۰۹:۰۸
      ممنونمممممممم:)
  • RE GA
    شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ , ۱۲:۵۲

    شک نکن همینطوره سما

  • 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
    شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ , ۱۴:۱۷

    همینکه دارى براى بهتر شدن حال خودت تلاش میکنی یعنی مراقبت از خودت رو بلدی.جدیدا یه کتاب خریدم ،کتاب کار روانشناسیه.برای مدیریت و کم کردن استرس و اضطراب.ولی هنوز شروع نکردم به خوندنش.

    استرس رو هممون داریم و یه چیز طبیعی و حتى لازمه.اما باید حواسمون باشه که بهمون غالب نشه.

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۵ بهمن ۹۹، ۱۵:۵۶
      ممنونم نیلگون عزیز.اتفاقا من هم امروز صبح کتابی با عنوان«مقابله با پنیک»رو شروع کردم:)
  • اول شخص
    شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ , ۱۶:۱۶

    سلام

    ممنون میشم از وبلاگ من هم دیدن کنید و هم چنین دنبال.

  • Amir chaqamirza
    سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۹ , ۱۵:۲۳

    سلام سلام سلام

    روزای خوبم میرسن...  :)

    عجب شعر زیبایی....  :)

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۸ بهمن ۹۹، ۱۶:۵۹
      سلام سلام سلام
      ممنونم:)
      روح شاعرش شاد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.