a 23:شاید کمی حال خوب :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


از شنبه کلاس‌های دانشگاه دوباره شروع میشه.این ترم به مراتب از ترم قبل برام سخت‌تره.به خودم درگوشی گفتم:«نگران نباش.مثل همیشه برات کم نمی‌ذارم و تمام تلاشم رو می‌کنم تو فقط شجاع باش و از چیزی نترس.»به خودم گفتم مهم نیست در گذشته چه اتفاقی افتاده،مهم اینه که الان وقت،وقت جبران کردنه،وقت پرکردن شکاف‌هاییه که در گذشته‌ ایجاد شده.»

دیروز بعد از نزدیک به یکسال دوباره رفتم کلاس ویولن و نمی‌تونم بگم چه قدر خوشحالم.وقتی وارد آموزشگاه عزیزم شدم احساس کردم قلبم بعد از مدت‌ها از شوق خندید و ازم تشکر کرد.وقتی وارد کلاس شدم و با استادم صحبت کردم،وقتی براش ساز زدم و از من تعریف کرد و بهم گفت تو الان هم نوازنده‌ای،وقتی هم نوید این رو داد که در آیند یک نوازنده‌ی پرفکتی خواهم شد،خودم رو میون ابر‌ها دیدم،خودم رو در صبح روزی دیدم که از تمام رنج‌ها و سختی‌ها عبور کردم و خوشحالم و رها.امیدوارم بتونم با عشق و قدرت به تمارینم ادامه بدم و شاهد پیشرفت خودم باشم.ویولن در حال حاضر اولویت زندگیمه و من آماده نثارکردن جان برای اولویتم هستم:)

بعد از کلاس خودم رو به «پ»تنها و صمیمی‌ترین دوستم رسوندم.ما با هم خیلی وجه اشتراک داریم و همین باعث میشه خیلی همدیگه رو بفهمیم.باهاش کلی صحبت کردم و اتفاقات این چند وقت اخیر که خلاصه شدش رو قبلاً بهش گفته بودم، به طور کامل گفتم.بهش گفتم که خیلی اذیت شدم و فقط تو میتونی متوجه شی من از چه چیزی رنج می‌کشم چون هر دو مبتلا به «درد مشترک»هستیم.به هم قول دادیم تا دست به دست هم بدیم و به هم کمک کنیم تا حال‌مون بهتر بشه.به هم قول دادیم شخصیت واقعی حال حاضرمون رو بپذیریم و برای پیشرفت‌مون در آینده تلاش کنیم.به هم قول دادیم تا از خودمون انسان‌های بسازیم که بیست سال آینده،به شرط حیات البته،به خودمون افتخار کنیم و ایستاده برای خودمون کف بزنیم.

امروز بعد از دوماه برای رفع دل‌تنگی،به صورت کاملاً بی‌هدف رانندگی کردم و آهنگ‌های مورد علاقم رو گوش دادم و به خودم فکر کردم،به خودم و تمام اتفاقاتی که برام افتادن و باعث رشدم شدن،به خودم که این چند وقت اخیر چه قدر تغییر کردم و باید خیلی تلاش کنم تا بتونم حال خودم رو خوب کنم،تا بتونم دوباره مثل قبل سرپا بشم و جون بگیرم.به خودم که تنهایی از پس خیلی بالا پایین‌ها براومدم و به خودم و همه ثابت کردم که می‌تونم.به خودم که چه افسرده باشه و چه راضی و خوشحال چه قدر دوستش دارم و برای حال خوبش هر کاری می‌کنم.

پ.ن:بعد از انتشار این پست برای خودم برنامه ریزی می‌کنم و دومین قدم بعد از ثبت‌نام کلاس ویولن رو برمی‌دارم.

پ.ن:تغییر خیلی سخت و جانکاهه دوستان.

سما نویس ۱۰ بهمن ۹۹ ، ۰۱:۰۱ ۹ ۱۹ ۳۰۹ شب‌های زمستان

نظرات (۹)

  • Park Hirai
    جمعه ۱۰ بهمن ۹۹ , ۰۱:۱۲

    واو حس میکنم خوشحالی +~+

    خوشحالم که خوشحالی &^&

    منم دارم یه کتاب میخونم که داره کمکم میکنه تا خودمو بهتر از اینی که هستم بکنم +_+

    امیدوارم موفق بشی ؛)

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۱ بهمن ۹۹، ۰۸:۲۸
      منم برای تو خوشحالم:)ممنونم ازت:)
  • آقای آبی
    جمعه ۱۰ بهمن ۹۹ , ۰۱:۲۳

    تغییر خیلیم پر هیجانه ... مخصوصا وقتی ادامه دار باشه و رها نشه... رهاش نکن...

    خیلی برات خوشحالم... که داری پیش میری... و حالت بهتره... همین حال بهترت تو رو بیشتر به پیش میبره...و حالت رو بهتر میکنه... 

    امیدوارم یه روز پست خیلی حال بهتر رو بخونیم... 

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۱ بهمن ۹۹، ۰۸:۲۸
      مرسی آقای آبی.ایشالله:)
  • soofi ae
    جمعه ۱۰ بهمن ۹۹ , ۱۱:۱۲

    با این مطلب یاد این جمله افتادم:

    وقت خود سازیه، از نو شدن ودوباره رشد کردن🌱

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۱ بهمن ۹۹، ۰۸:۲۷
      امیدوارم که همین طور عمل کنم:)
  • فآطم ..
    جمعه ۱۰ بهمن ۹۹ , ۱۱:۳۸

    چقدر حس خوب داشت حالت حال منو هم خوب کرد .. :)

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۱ بهمن ۹۹، ۰۸:۲۷
      خیلی خوشحالم.ممنونم:)
  • یاسمن گلی:)
    جمعه ۱۰ بهمن ۹۹ , ۱۸:۴۱

    چقدر این پستت پر از انرژی مثبت بود :))

    خیلی خوبه دوباره ساز زدنو شروع کردی انشالا یه نوازنده حرفه ای و فوق العاده میشی :) 

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۱ بهمن ۹۹، ۰۸:۲۶
      نظر تو هم خیلی مثبت بود.مچکرمم ازت:)
  • ســـآیـღــه ..
    دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹ , ۲۱:۲۱

    چقدر خوبه خوشحال و شادابی :)

    موسیقی واقعا بخشی از زندگیه آدمیه ، من معتقدم هر آدم باید یه جور ساز زدن بلد باشه

    من خودم گیتار خیلی دوست دارم ولی نه خودشو دارم ، نه وقت کلاساشو ، نه اجازشو 😂

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۳ بهمن ۹۹، ۲۱:۴۷
      دارم تلاش می‌کنم حالم خوب بشه راستش به خاطر اینکه الان شادی برای مثل غذا از واجباته.
      ممنونم ازت:)امیدوارم روزی بتونی گیتار بزنی:))))
  • محسن رحمانی
    چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹ , ۲۱:۱۴

    سلام 

     

    موفق باشید هم در مراحل زندگی هم در مراحل آموزشی و درسی .

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۶ بهمن ۹۹، ۱۲:۵۱
      سلام به شما:)
      مچکرم.هم‍‌چنین:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.