a 21:جایی میان تردید و یقیین :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


از شب بیست و چهارم دی ماه تا الان اتفاقانی افتاده که هیچ کدوم‌شون رو باور نمی‌کنم.نمی‌دونم باید چی کار کنم و کدوم مسیر رو برم.یک لحظه سراسر یقینم و یک لحظه بعد سراسر تردید.برای آینده دارم تصمیم می‌گیرم.دارم تغییر می‌دم و مسیر رو عوض می‌کنم.نمی‌دونم کار درستی می‌کنم یا نه اما می‌دونم مقاومت بیش‌تر از این به صلاحم نیست.می‌دونم اگر بخوام بمونم تو مسیری که الان هستم،حالم از اینی که هست بدتر میشه.باید تغییر بدم و دنده عقب بیام.دنده عقب سخته اما گاهی اوقات تنها و البته بهترین راه هستش.شاید اولین قدم برای رفع افسردگیم همین تغییر مسیر باشه.شاید اگر برگردم به جایی که بهش تعلق دارم حالم خوش بشه و خودم رو پیدا کنم چون فکر می‌کنم اگر بمونم سرخورده میشم و تمام اعتماد به نفسم رو از دست میدم همین‌طور که تا الان هم این اتفاق افتاده اما نباید بذارم تشدید بشه این جریان.

کاش حکمت اتفاقاتی که برام افتاده رو می‌دونستم تا کمتر اذیت می‌شدم.کاش نشونه‌ای سر راهم قرار می‌گرفت تا قرص بشه دلم.

پ.ن:شما شجاعت تغییر دارید؟

پ.ن:به انرژی‌های مثبت و دعاهای خیر نیازمندم تا بتونم راحت‌تر تصمیم بگیرم.

 

سما نویس ۲۸ دی ۹۹ ، ۱۳:۴۰ ۱۳ ۲۱ ۲۹۳

نظرات (۱۳)

  • Fatemeh Karimi
    يكشنبه ۲۸ دی ۹۹ , ۱۳:۴۸

    پ.ن:آره ولی بعضی وقتا خیلی سخته

    پ.ن:ان شاءالله که از پسش بر میای و موفق میشی عزیزم💙

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۸ دی ۹۹، ۱۹:۲۱
      سپاس فاطمه‌ی مهربون:))))))
  • سرکار علیه
    يكشنبه ۲۸ دی ۹۹ , ۱۴:۰۳

    اوایل فکر میکردم دارم؛ اما کم کم که گذشت دیدم چه جراتی میخواد دختر! :) تو مسیرم تغییر زیاد دادم اما هیچوقت خود مسیرو عوض نکردم. راستش جراتشو پیدا نکردم... ان‌شاءالله موفق میشی♡

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۸ دی ۹۹، ۱۹:۲۱
      اگر تغییر حال دلت رو بهتر می‌کنه،تردید نکن.
      ممنونم:)
  • آقای آبی
    يكشنبه ۲۸ دی ۹۹ , ۱۴:۲۰

    شجاعت تغییر رو همه دارن ولی تواناییش رو نه... 

    تو زندگیم تو این چند ساله خیلی تغییر مسیر داشتم، اینکه خوب بوده یا بد رو حتی الان هم نمیدونم. ولی به خودم قول دادم هر وقت وسط مسیر، تو سختی قرار گرفتم و مغزم شروع کرد به بهونه اوردن که سخته، و فشار روش بود تصمیم نگیرم یا حداقل تصمیم بزرگ نگیرم. در کل به نظرم تو حالت خیلی عالی و ماگز و انرژی زیاد و حالت ضعیف و مین و خستگی تصمیماتم درست نیست و ازشون پشیمون میشم. بالاخره یه زمانی بوده که من تصمیم گرفتم بیام تو این مسیر و. حتما دلایل خودش رو داشته. اون ها رو نباید یادم بره.جز اینکه واقعا تو مسیری که هستم تواناییم در حدی نباشه که مسیرو با هزینه روحی معقول تموم کنم. 

    امیدوارم هر تصمیمی که میگیری، برات خوب باشه و نتایج خوبی رو  تو زندگیت رقم بزنه. 

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۸ دی ۹۹، ۱۹:۲۱
      مرسی آقای آبی.ممنون از انرژی +:)))))))))))))))
  • توکــا (:
    يكشنبه ۲۸ دی ۹۹ , ۱۶:۳۰

    تغییر در هر شرایطی نشان از رشدِ انسانِ ! تو میتونی توی هرشرایطی تغییر کنی به حرف هیچ کسی گوش نده همونجوری تغییر کن که دلت آروم و قرصه ! 

    من شجاعت تغییر رو داشتم ولی راهش رو واقعا بلد نبودم .

    خیلیام راهش رو بهم نشون دادن ولی تا به خودم ثابت نشد هی میگفتم نه ! به ببین با چی حالت دلت خوب میشه با همون تغییر کن !🌱

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۸ دی ۹۹، ۱۹:۲۰
      ببین جمله‌ی اولت،جمله‌ی اولت دقیقاً چیزی بود که می‌خواستم بشنوم.
  • Amir chaqamirza
    يكشنبه ۲۸ دی ۹۹ , ۱۷:۴۵

    سلام سلام سلام.

    به نوای درونیتان،گوش کنید...

    بله،یکمی...تغییر بعضی از مواقع،لازمه....

    شما میتانید....ودعایخیر،حتما...

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۸ دی ۹۹، ۱۹:۲۰
      سلام به شما:)
      مرسیییی:)))))))))))
  •  Ali ..
    يكشنبه ۲۸ دی ۹۹ , ۱۷:۵۷

    سلام، من هم نظر امیر و توکا هستم؛)

    تغییر خوبه، شجاعت داشتنش هم خوبه، و برنامه براش خوبتر؛)

  • لادن --
    يكشنبه ۲۸ دی ۹۹ , ۱۸:۴۴

    مطمئنم توانایی تغییرات مثبت رو داری. منم دارم یه تغییر جدی توی زندگیم به وجود میارم و بهش خیلی خوشبینم.

    انشالله خدا به تلاشمون برکت میده.

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۸ دی ۹۹، ۱۹:۱۹
      مرسی بابت انرژی +.با جمله‌‌ی آخر جون گرفتم.
  • پسر کُر
    يكشنبه ۲۸ دی ۹۹ , ۲۱:۰۸

    سلام

    همین الان برو بیرون به آسمون و قدرتش نگاه کن....یه لبخند بزن و یه نفس عمیق بکش و چشمات رو ببند،،،،بگو خدایا داری منو امتحان میکنی؟ :)

     

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۸ دی ۹۹، ۲۱:۴۳
      سلام به شما:)
      خیلی باهاش حرف زدم.مطمئنم به زودی جوابمو میده.
  • پسر کُر
    يكشنبه ۲۸ دی ۹۹ , ۲۱:۴۷

    ان شاءالله موفق باشی سما خانم :)

  • soofi ae
    دوشنبه ۲۹ دی ۹۹ , ۱۹:۰۷

    سلام!

    عزیزم تغییر رو بپذیر اگر میدونی حالت رو بهترمیکنی..

    خواستم بگم:حدود دوسآل پیش من چنین تصمیمی گرفتم 

    یعنی ازمسیری که میرفتم دست کشیدم

    خب خیلی هم واکنش های منفی از اطراف گرفتم

    الان چون توی راه درست خودم قراردارم هم به خودم نزدیک ترم

    شادترم 

    و برای اینده مصمم تر..

    بنظرم هرکاری که لازمه انجام بدیم تا به خودمون برسیم؛)توی راه درست قراربگیریم

    شادی رو توی راهی که انتخاب میکنیم تجربه کنیم

    اصلا ادم باید تغییر کنه:)

    امیدوارم موفق باشی🌼🌱

    • author avatar
      سما نویس
      ۳۰ دی ۹۹، ۱۷:۱۴
      سلام عزیزم.خیلی خوشحالم که تو حالت خوب شده و اوضاع بر وفق مرادته.خیلی خوشحالم برات.ممنون برای انرژی مثبتت.مچکرمممممم.
  • فاطمه حسینی
    چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹ , ۰۷:۱۶

    چقد قالبت قشنگ شده :))) 

    من ادم تغییرم ...

    • author avatar
      سما نویس
      ۱ بهمن ۹۹، ۱۳:۵۵
      سلام عزیز.خیلی ممنون از لطفت فقط از اول وبلاگم با همین قالب بوده:))))))))
      آفرین به این شجاعتت.
  • ســـآیـღــهٓ ‌
    چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹ , ۱۲:۱۸

    من راستش اونقدرا شجاع نیستم که بخوام تغییر کنم

    خیلی سخته :)

    • author avatar
      سما نویس
      ۱ بهمن ۹۹، ۱۳:۵۵
      خیلی اما اگر مسیر رو درست بری،لذت بخشه.
  • soofi ae
    سه شنبه ۷ بهمن ۹۹ , ۱۱:۰۹

    مرسی ازت*_*🌼

    امیدوارم توهمین مسیر توام حالت خوب باشه:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.