a 18:در وصف این روزها :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


استرس خیلی زیادی دارم.آشفته‌ام و روزهام رو نمی‌دونم چه‌طوری شب می‌کنم.کلافه‌ام.دلم می‌خواد زودتر از شر امتحان‌ها خلاص بشم و بتونم دوباره با خودم خلوت کنم.شب که میشه احساس می‌کنم چیزی از وجودم رو می‌خوام بالا بیارم،چیزی مثل تمام بغض‌هایی که طی این یک‌سال و اندی قورت‌شون دادم و احساساتی که سرکوب کردم.به سختی می‌خوابم و هزار و یک جور افکار توی سرم رژه میرن و متاسفانه زورشون به من می‌چربه و من شکست می‌خورم.نتیجه‌ی این شکست هم شده بی‌رمقی و کلافگی مدام.

دلم می‌خواد بازیگوشی‌هام رو کنار بگذارم و بشینم درس‌هام رو خوب بخونم و در حد خودم نمره‌ی خوبی بیارم تا استراحت بین ترم بهم بچسبه چون واقعاً این ترم خیلی سخت بود برام.خیلی اذیت شدم و فکر می‌کنم لایق این باشم که بعد از مدت‌ها نفس عمیق بکشم و بگم:آخیشششششش!دلم یک آخیش از اعماق وجود می‌خواد. از اونا که بعدش خودم رو در آغوش می‌گیرم و می‌گم:«مرسی که باز هم بودی و تنهام نذاشتی.دمت گرم دختر.»

پ.ن:به خودم قول دادم وقتی آخرین امتحان رو دادم،برای خودم برنامه ریزی کنم و در حد وسعم تلاشم کنم تا بهم خوش بگذره و نفسی تازه کنم.

پ.ن:برای تو دوست عزیز که این متن رو می‌خونی و دی ماهت پر شده از امتحانات،دعا می‌کنم تا به بهترین شکل این ماه رو به پایان برسونی و نتیجه زحماتت رو ببینی.برای منم دعا کن:)

 

سما نویس ۱۲ دی ۹۹ ، ۰۹:۵۰ ۱۳ ۱۱ ۳۶۷

نظرات (۱۳)

  • سیروان REGA
    جمعه ۱۲ دی ۹۹ , ۱۰:۴۵
    این نیز بگذرد ادم باید تو سختیا دوام بیاره تا عیارشو ببره بالا
    • author avatar
      سما نویس
      ۱۲ دی ۹۹، ۱۹:۳۷
      البته.انشالله به خوبی بگذرد:)
  • Ghazal Ahs
    جمعه ۱۲ دی ۹۹ , ۱۲:۰۷

    برای پی نوشت آخر خیلی خوشحال شدم :) امیدوارم توهم توی امتحانات نمره خوبی بگیری و بعدش کلی خوش بگذرونی.

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۲ دی ۹۹، ۱۹:۳۸
      مرسییی عزیزمم:)ایشالله ایشالله.
  • امیررضا ...
    جمعه ۱۲ دی ۹۹ , ۱۲:۵۶

    اگه همین الانشم برنامه داشته باشی میتونی هم به درسات برسی و هم کلی لذت ببری از زندگیت :)

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۲ دی ۹۹، ۱۹:۳۸
      آره ولی راستش با اینکه از اول ترم خوندم اما خیلی کار عقب مونده دارم:)
  • تک پسر
    جمعه ۱۲ دی ۹۹ , ۱۳:۲۶

    اصن فشار امتحانات نمیذاره به بقیه کارامون برسیم ...

     

    امیدوارم برای شما هم به خوبی بگذره

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۲ دی ۹۹، ۱۹:۳۹
      مچکرمممم:)ایشالله به خوبی بدیم کارای شخصی و مورد علاقمون هم براشون وقت می‌ذاریم.
  • yekidie erf
    جمعه ۱۲ دی ۹۹ , ۱۵:۵۰

    از حس مثبت و انرژی آخر متنت ممنون
    امتحانات ما از بهمن شروع میشه و فعلا با پروژه و مقاله پوستمون رو کندن این استادا!
    .
    به نظرم همین الانش هم غیر از کارهایی که اجباری باید انجام بدی، حتی روزی بیست دقیقه برای چیزی که دوست داری خالی کنی هم میتونه بهت حس خوبی بده

     

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۲ دی ۹۹، ۱۹:۴۰
      خواهش می‌کنم/
      پس به تو دوست عزیزی که این متنو خوندی و در بهمن امتحان داری میگم که امیدوارم همشون رو عالی بدی تموم شن برن:)
      تمام سعیم همینه که برای خودم وقت بگذارم واقعن نیاز دارم بهش.
  •  Ali ..
    جمعه ۱۲ دی ۹۹ , ۱۶:۵۶

    از دعای قشنگت مچکررم

  • پسر کُر
    جمعه ۱۲ دی ۹۹ , ۱۷:۳۴

    سلام

    بعد که  تموم میشه این امتحانات،

    به خودت میگی همین بود که الکی استرس داشتم. :)

    استرس هایی که علتش، حوادث نامعلومه آینده هست، نباید بهش توجه کنید :)

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۲ دی ۹۹، ۱۹:۴۱
      سلام به شما.
      مرسی بابت این انرژی+
      امیدوارم واقعا الکی باشن و به خوشی تموم بشن.
      کاش بتونم انقدر به خودم استرس راه ندم جدن:)
  • فاطمه حسینی
    شنبه ۱۳ دی ۹۹ , ۰۷:۱۱

    منم اخرین پ .ن رو برای خودت ارزو میکنم سما :)

    یه مدت همچین حالیو داشتم 

    خوبم الان :) و اگه خوبم به خاطر اینه که خودم خواستم که حال خودمو خوب کنم 

     

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۳ دی ۹۹، ۰۷:۵۲
      ممنونم ازت.
      خدارو شکر که خوبی و به خودت کمک کردی.خداروشکر.
  • Honey Bunch
    شنبه ۱۳ دی ۹۹ , ۱۴:۱۹

    من تو این دو هفته که گذشت (امتحان داشتیم ) عین یه جسد متحرک بودم فقط . اشتهامم به کلی از دست رفت و روحیم اقتضاحه . هر چند امتحانا رو با 20 پاس کردم ولی مغزم هنوز داره لود میشه و هیچ اطلاعاتی نداره . 

    منم دقیقا میخوام همین کارو بکنم . با دوستم بریم بیرون . 

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۳ دی ۹۹، ۱۷:۴۸
      خوش به حالت.امیدوارم زوذی حالت خوب بشه.من که دیگه دو سالی میشه رنگ نمره‌ی بیست هم ندیدم:)
  • Sŧεℓℓą =]
    شنبه ۱۳ دی ۹۹ , ۱۵:۱۲

    امتحانای منم بهم فرصت نفس کشیدن نمیدن ...

    ایشالا که امتحانات رو خوب بدی =]

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۳ دی ۹۹، ۱۷:۴۷
      مرسی دختر و هم چنین:))
  • محسن رحمانی
    شنبه ۱۳ دی ۹۹ , ۲۰:۴۵

    سلام ان شاالله موفق باشید توی امتحانتون .

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۳ دی ۹۹، ۲۱:۱۲
       سلام به شما.خیلی تشکر:)
  • لادن --
    دوشنبه ۱۵ دی ۹۹ , ۱۹:۴۵

    امیدوارم امتحاناتت رو به خوبی پشت سر بذاری و تعطیلات بعدش حسابی بهت خوش بگذره عزیزم

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۵ دی ۹۹، ۲۰:۱۷
      ممنونم لادن جون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.