a 17:به روت نیار. :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


به روی خودم نمیارم خیلی چیزهارو.به روی خودم نمیارم و در ارتباط با یک آدم مشخص تظاهر می‌کنم و این خیلی روحم رو می‌رنجونه اما وقتی به این فکر می‌کنم که تظاهرم به اون شخص آسیبی وارد نمی‌کنه کمی آروم میشم و بعد صدایی که انگار مامور شده تا عذاب وجدان من رو قلقلک بده در گوشم میگه:«پس خودت چی؟فکر می‌کنی به خودت آسیبی نمی‌زنی؟»

.

پ.ن1:کاش یادبگیرم اگر کسی رو دوست داشتم بیان کنم و از بیان کردن عواطفم خجالت نکشم.

پ.ن2:کاش شب‌ها کمی به من آسون می‌گرفتن.

سما نویس ۰۸ دی ۹۹ ، ۱۱:۱۱ ۱۲ ۱۳ ۲۴۶ شب‌های زمستان

نظرات (۱۲)

  • Fatemeh Karimi
    دوشنبه ۸ دی ۹۹ , ۱۱:۳۵

    خیلی دلنشین بود

    پ.ن۲: شب انگار که آموزگار سختگیری باشه 🙃

    • author avatar
      سما نویس
      ۸ دی ۹۹، ۱۲:۵۳
      سپاس ازت:)
      واقعاً معلم سخت‌گیری که گاهی چیزهای خیلی خوبی ازش یاد می‌گیری که برای یک عمر کافیه.
  • Ghazal Ahs
    دوشنبه ۸ دی ۹۹ , ۱۲:۰۹

    شب ها همیشه برای منم سخت میگذرن چون هر فکری که درطول روز سعی میکردم کنترلش کنم هجوم میاره سمتم. 

  • soofi ae
    چهارشنبه ۱۰ دی ۹۹ , ۱۰:۲۸

    تظاهر کردن واقعا ادم رو به مرور افسرده میکنه!البته بستگی داره چقدر باشه وتوچه موقعیتی..

    هرچندکه گاهی هم واقعا لازمه:)

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۰ دی ۹۹، ۱۵:۱۲
      :)گاهی برای دور شدن از سوالات آدم‌ها خیلی لازمه.
  • پسر کُر
    چهارشنبه ۱۰ دی ۹۹ , ۲۲:۲۸

    سلام

    کاری نداره

    با یه پیام ساده بهش بگید

  • امیررضا ...
    پنجشنبه ۱۱ دی ۹۹ , ۰۹:۳۴

    این که آدم نتونه عواطفش رو بیان کنه خیلی سخته
    حالا اگه نسبت به اون شخص یه حسی هم داشته باشی هم گفتن سخت میشه هم نگفتن :(

    #شرایط_این_روزهای_من

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۱ دی ۹۹، ۰۹:۴۹
      واقعاً دوراهیه سخت و عجیبیه.
  •  Ali ..
    پنجشنبه ۱۱ دی ۹۹ , ۱۱:۴۲

    یه بارم دل رو زدن به دریا بدم نیستاا

  • جودی --
    يكشنبه ۱۴ دی ۹۹ , ۲۳:۲۳

    سلام:)

    قائدتا تحمل این درد خیلی خیلی بهتر از پس زده شدن توسط اون فرده ... شایدم نیست !

     

     

    + کاش شب اینقدر قفل صندوق خاطراتمو انگولک نمی کرد....

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۵ دی ۹۹، ۰۸:۰۹
      واقعاً این مورد یکی از سخت ترین دوراهی‌هاست.
      .
      کاش:)
  • آقای آبی
    شنبه ۲۰ دی ۹۹ , ۱۵:۱۱

    هوم خیلی سخته... 

    ولی به نظرم مهم تر از توانایی نه گفتن توانایی نه شنیدنه... اگه این توانایی رو داشتیم، شاید راحت تر بود گفتن خیلی چیزها... 

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۰ دی ۹۹، ۱۵:۵۰
      قبل از توانایی«نه»شنیدن،توانایی ابراز احساساته که برای من هنوز قفله:(
  • محمد منتصری
    يكشنبه ۲۱ دی ۹۹ , ۲۰:۰۷

    گاهی وقتا سخته. یعنی از دور فکر می کنن که کاری نداره گفتن. هر چند با اون دوستمون موافقم که گاهی دل رو باید زد به دریا. یه چیزی میشه که اصلا تصورشم نمیکنی. سخته ولی اگه نگی و نری شاید همیشه از دستش بدی. یا حداقل به شیوه های مختلف نزدیک شد. برای هر کسی تفاوت داره. ولی خودم تلاش میکنم که کاری که می خوام رو انجام بدم. نه اینکه انقدر معطلش کنم که از دستم بره. معمولا همیشه شانس با آدم یار نیست. باید خود ما بریم به سمت هدف و خواسته هامون. اگه روش مطمئنیم

     

    شب برای من معمولا شیرین تر از روز هست. یه حس عجیبی داره. البته گاهی هم غمناکه ولی خب. باز هم شب رو دوست دارم. گاهی وقتا تو روز زیاد می خوابم موقعی که حالم خوبه تا شب رو بیدار بمونم.

     

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۱ دی ۹۹، ۲۱:۲۳
      بلی.زمانی باید دل رو زد به دریا که از خودمون و علاقمون اطمینان صددرصدی داشته باشیم:)
      تا ابد شب قشنگ‌تر از روز می‌مونه.
  • محمد منتصری
    يكشنبه ۲۱ دی ۹۹ , ۲۱:۴۶

    آها. پس هنوز ندارین اطمینانو. مشکل همین جاست. به هر حال در وادی عشق جای تردید نیست. و گرنه میشه شعر فاضل نظری که :

    عشق درسی است که من نیز نیاموخته ام

     

    کاملا موافقم

     

    به روت نیار رو که دیدم به عنوان موضوع یاد آهنگ سلام از سوگند افتادم که یه بخشیش همین جمله ی کوتاه بود. بنظرم اگه تا به حال گوش نکردین حتما گوش بدین. ارزششو داره

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۱ دی ۹۹، ۲۱:۵۹
      ممنون بابت شعر.
      راستش یک بار گوش کردم و چیزی ازش یادم نیست دوباره گوش می‌کنم حتما.مرسی از پیشنهادتون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.