a 113:و ما هم‌چنان زنده‌ایم. :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


می‌دونی وقتی به «رسیدن»نزدیک میشی انگاری رمقت رو از دست میدی.وقتی چیزی تا «پایان»نمونده انگار دست و دلت به کار نمیره.من میگم موفقیت تو همین لحظات پایانیه.اما الان به خودم نگاه می‌کنم و متوجه میشم که واقعن رمقی برام نمونده گرچه که باید خیلی تلاشم رو بیشتر کنم.خسته‌ام.انگار که شیره‌ی جونم رو کشیده باشن.مدام زیر گوش خودم زمزمه می‌کنم که:«چیزی نمونده.قدم‌هات رو محکم‌تر بردار.صبر کن.به خدا توکل کن.ادامه بده.»می‌دونم که می‌تونم خودم رو جمع و جور کنم.زمان زیادی نمونده و باید همه‌ی تلاشم رو بکنم.من به خدا توکل کردم.همه چیز رو سپردم دست خودش تا به سرمنزل مقصود برسم.برام دعا کنید بچه‌ها.زمستون خیلی سختی رو پشت سر گذاشتم و امید دارم که خدا مزد زحماتم رو آخر زمستون بهم بده..

این لحظات ملقمه‌ای از احساساتم.ترس،شوق،آشوب،امید،دلهره.میدونم این روزها هم تموم میشه و ما بالاخره لبخند می‌زنیم..هنوز امید هست.

سما نویس ۲۵ بهمن ۰۱ ، ۰۹:۵۴ ۶ ۱۱ ۱۹۴

نظرات (۶)

  • عارفه صاد
    سه شنبه ۲۵ بهمن ۰۱ , ۱۴:۴۳

    سما فیلمی که اخیرا میبینم یه دیالوگش داشت خیلی شبیه حال تو بود.

    میگفتش

    بعد هر سختی اول یه حس رهایی به سراغ ادم میاد و بعدش ناامیدی.

    امیدوارم به خوبی از پسش بر بیای و در انتها لبخند روی لبات باشه.

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۸ بهمن ۰۱، ۱۱:۵۷
      :)))))))))ممنونم عارفه عزیزم:)))))))))
  • Amir chaqamirza
    چهارشنبه ۲۶ بهمن ۰۱ , ۱۱:۰۱

    سلام. سلام.سلام

    این همه امید، خودش یه عالمه موفقیته!

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۸ بهمن ۰۱، ۱۱:۵۷
      سلام:))))))ممنونم:)))))))))
  • یاسمن گلی:)
    چهارشنبه ۲۶ بهمن ۰۱ , ۱۷:۲۹

    سلام 

    امیدوارم به زودی از ته دلت لبخند بزنی و بیای بگی که شد همونی که میخوای :)

    این زمستون عجیب به اکثر ما آدما سخت گرفت ...

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۸ بهمن ۰۱، ۱۱:۵۶
      سلام.ممنونم از آرزوی خوبت:)
  • Fateme :)
    جمعه ۲۸ بهمن ۰۱ , ۱۵:۳۹

    آفرین!

    دقیقا مثل کوهنوریدی که همه ی راه یه طرف، اون قسمتی که نزدیک به قله میشی یه طرف.. انگار سختی ش دوبرابره!

    موفق باشی دوست قشنگم!^_^

    • author avatar
      سما نویس
      ۶ اسفند ۰۱، ۱۳:۱۳
      ممنونم عزیزم برای انرژی‌های خوبت:)
  • سرگر دان
    جمعه ۵ اسفند ۰۱ , ۱۵:۱۷

    دست از طلب ندارم تا کام من برآید

    یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید

    بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر

    کز آتش درونم دود از کفن برآید

    خب دختر خوب موفق باشی. زندگی همش بدو بدو و پر از ملقمه های زیاده. اون روزی داشتم فکر می کردم که تو واقعا تو بعضی زمینه ها خوب پیشرفت کردی و بازم می تونی به نظرم. 

    • author avatar
      سما نویس
      ۶ اسفند ۰۱، ۱۳:۱۲
      مرسیییییی آقای آبی عزیز:)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.