a 135:امید :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


همون شبی که پست قبلی رو گذاشتم،بهم تلفن شد و خدا امیدم رو روشن کرد.ناامیدیم به امید تبدیل شد و چشمام خندید.حالم خوش شد.چشم و دلم روشن شد.اون شب وقت دکتر داشتم،با حقیقتی که همیشه کتمانش می‌کردم،رو به رو شدم.به خودم قول دادم که امسال به خودم کمک کنم تا حالم خوب بشه.به خودم قول دادم که دست‌های خودم رو محکم بگیرم.من می‌تونم که امسال مشکلم رو حل کنم.دکتر بهم گفت پروسه‌ی طولانی رو باید پشت سر بگذارم اما راستش می‌دونم که اگر تلاشم رو بیشتر کنم می‌تونم طول مدت رو به بهبودیم رو حتی کم‌تر هم بکنم.

سما نویس ۲۳ فروردين ۰۳ ، ۱۶:۱۰ ۴ ۷ ۹۳

نظرات (۴)

  • سارا زی زی گولو بلاسم
    پنجشنبه ۲۳ فروردين ۰۳ , ۲۰:۴۲

    سلام سما خانم. خب بفرما این هم نور امید. تو میتونی دختر. انشالله با خبر های خوب تر بیای بنویسی. وای من بعد خوندن اون پست، خیلی نگران ت شدم. نمیدونم چه خبر ولی بهم مربوط نیست ولی واقعا از ته دلم خواستم خدا ناامیدت نکنه. بیشتر وقت ها واقعا بجز خدا کسی به دادمون نمیرسه. موفق باشی. سما خانم. امیدت رو از دست نده، همون طور که میدونی از خدا بخواه تا بهت بده. :*

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۵ فروردين ۰۳، ۱۵:۲۴
      ممنونم سارای عزیز.ممنون که من رو می‌خونی و برام پیغام می‌گذاری.خیلی خوشحال شدم عزیزم.ممنون از لطفی که به من داری.انشالله و همین طور برای شما.امیدوارم اوضاع بهبود پیدا بکنه و همه چیز بهتر بشه.
  • یاس ارغوانی🌱
    جمعه ۲۴ فروردين ۰۳ , ۱۳:۳۴

    سلام.وقتی شروع به تلاش کنی دست خدا توان دو برابر بهت میده. انشاءالله که موفق میشی :*)

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۵ فروردين ۰۳، ۱۵:۲۵
      ممنونم یاس عزیزم.مرسی برای پیامی که برام گذاشتی.خیلی خیلی متشکرم.و هم‌چنین خودت البته:))
  • محمود بنائی
    يكشنبه ۲۶ فروردين ۰۳ , ۱۷:۱۹

    بالا و پایین زندگی مثل نوار قلب میمونه، خط صافش به درد نمیخوره، یک روز پایینیم یک روز اوج قله! هیچکدومش را هم نباید جدی گرفت.

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۷ فروردين ۰۳، ۰۶:۳۹
      آره همینه.منتهی عمری می‌بره تا آدمیزاد با تمام وجود به این پذیرش برسه.
  • آرا مش
    دوشنبه ۲۷ فروردين ۰۳ , ۱۰:۵۱

    توی اوج ناامیدی، روزنه‌ای از نور رو می‌بینی

    این یعنی همیشه یکی حواسش بهت هست

    ولی ما بیشتر اوقات فراموش می‌کنیم...

    ❤️🍀

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۷ فروردين ۰۳، ۱۴:۲۵
      دقیقن.یکی همیشه هست..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.