a 131:دوستت دارم سما. :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


میون بدو بدوهای زندگی مچ خودم رو گرفتم و به خودم قول دادم که از این به بعد هیچ کاری رو به زور به خودم تحمیل نکنم.به خودم آرامش و اطمینان بدم که قرار نیست کاری رو به  اجبار انجام بده و هر کاری که از این به بعد انجام میده فقط برای این هست که خودش دوست داره و از انجام اون کار لذت می‌بره.همه چیز فقط برای این هست که سما آرامش بیشتری داشته باشه و به غایتش نزدیک‌تر بشه.

دوستت دارم سما.

پ.ن:به زودی بیشتر می‌نویسم.

پ.ن2:هنوز کسی اینجا رو می‌خونه؟

سما نویس ۱۷ اسفند ۰۲ ، ۱۳:۰۶ ۶ ۸ ۱۳۶

نظرات (۶)

  • مریم بانو
    پنجشنبه ۱۷ اسفند ۰۲ , ۲۰:۳۸

    من میخونمت:)

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۷ اسفند ۰۲، ۲۱:۳۱
      :)))))باعث خوشحالیمه.
  • زی زی گولو بلاسم
    شنبه ۱۹ اسفند ۰۲ , ۱۷:۲۹

    این خوبه که خودت رو دوست داشته باشی. همه چیز از این دوست داشتن شروع میشه.

    پ.ن: خوشحال میشم بیشتر ببینم ستاره ت رو.

    پ.ن۲: اره. 

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۰ اسفند ۰۲، ۱۱:۴۲
      مرسی:))باعث خوشحالیمه.
  • kalaghe gheseha
    يكشنبه ۲۰ اسفند ۰۲ , ۱۲:۵۲

    سلام، بله، البته

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۰ اسفند ۰۲، ۱۹:۳۱
      مرسی ممنون.باعث خوشحالیمه.
  • عارفه صاد
    جمعه ۲۵ اسفند ۰۲ , ۰۴:۵۳

    بله من میخونم :)

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۶ اسفند ۰۲، ۰۵:۰۶
      باعث خوشحالیمه.
  • | فاخته |
    دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲ , ۰۰:۴۷

    بله:) 

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۸ اسفند ۰۲، ۰۸:۲۹
      باعث خوشحالیه:)
  • | فاخته |
    دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲ , ۱۵:۳۲

    عزیزی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.