a 136:در ستایش بنده‌های خدا :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


قلبم با وجود آدمها گرم میشه.با وجود این آدمها که از ته قلبم دوست‌شون دارم،آدمهایی که احساس می‌کنم در کنارشون از هر جهت رشد کردم،آدمهایی که بعد از سالها منِ گم شده رو بهم برگردوندند،آدمهایی که زندگی بدون اونها خیلی یکنواخت و سخت میشه.خدایا شکرت برای وجودشون.اگر نبودند من نمی‌تونستم از دل این تراوماهای زندگیم جون سالم به در ببرم،نمی‌تونستم با اتفاقاتی که افتاده بود کنار بیام و به پذیرش برسم چون چیدمان خدا بی نظیره،همه چیز رو درست همون مدلی کنار هم قرار میده که برای بندش بهترین باشه.

خدایا شکرت برای این آدمهای عزیز.امیدوارم که شایسته‌ی محبت شون باشم.

الهی که همشون در پناه تو باشند.

سما نویس ۲۸ فروردين ۰۳ ، ۲۳:۳۷ ۲ ۶ ۵۱

نظرات (۲)

  • عطاملک | قرارگاه سایبری
    چهارشنبه ۲۹ فروردين ۰۳ , ۰۸:۱۳

    سلام

    ایام به کام 

    ازتون دعوت می کنم برای انتشار راحت دلنوشته ها و تصاویرتون از شبکه اجتماعی ویترین استفاده کنید

    + الان نام کاربریتون ازاد است

    با سپاس

     

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.