a 81:رهاش کن بره رئییس! :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


و این منم کسی که هر روز سعی می‌کند دیروز را فراموش کند و امروزش را بسازد.سعی می‌کند مقاومت کند و نشکند.دلش می‌خواهد باور کند که توانمند است و از عهده‌ی برآورده کردن آرزوهایش برمی‌آید.اما شاید تحقق پیداکردن آرزوها چندان اهمیت نداشته باشد وقتی پایِ از بین رفتن لذت زندگی درمیان باشد..این منم کسی که هر روز صبح از خواب بلند می‌شود و سعی می‌کند از زندگی لذت ببرد .فارغ از آنکه چه قدر موفق بوده‌ام،فکر می‌کنم هنوز هم فرصت دارم تا تمام اتفاقات تلخی که برایم افتاد را فراموش کنم و از نو آغاز کنم.اما این بار گمونم خیلی با تجربه‌تر یا بهتر بگم آگاه‌تر شدم.من زندگی آگاهانه را انتخاب می‌کنم و با شجاعت بر زندگی‌ای که جایی برای لذت بردن ندارد خط بطلان می‌کشم.خسته شدم از دویدن و انتظار برای رسیدن و به دست آوردن.دلم می‌خواهد خودم را رها کنم.دوست دارم یک بار هم پایانش را باز بگذارم و ببینم دنیا برایم چه صلاح دیده.شاید اون خیر بیشتری برایم  نظر داره و  من سنگ اندازی میکنم..آره رفیق خلاصه که به قول علی مصفا در «چیزهایی هست که نمی‌دانی»،«رهاش کن بره رئییس!»

 

سما نویس ۱۴ دی ۰۰ ، ۲۲:۲۷ ۱۰ ۱۶ ۲۱۲ شب‌های زمستان

نظرات (۱۰)

  • آرا مش
    سه شنبه ۱۴ دی ۰۰ , ۲۳:۴۵

    اونجایی که ایستادی رو همون «رسیدن» بدون و لذت ببر، دنبال شرایط بهتر نباش و همین الانت رو ببین...

    نگاه ما به گذشته و آینده یه ترمز گنده برای همون لذتیه که دنبالش می‌گردی...

    سخته ولی زاویه دیدت رو به روتین‌ترین و پیش‌پاافتاده‌ترین وقایع و چیزای دوروبرت عوض کن؛ عجیب دگرگون میشی...

    یه زمانی مداوم اینکارو کردم و توی حال موندم همون دقیقه همون لحظه همون آن که توش بودم رو دیدم نمیدونی چه لذتی توش هست درست مثل بچه‌ها که فارغ از گذشته و آینده‌اند و حال رو زندگی می‌کنن... و کم‌کم عادت شد برام که بدون حتی تمرکز زیاد توجهم فقط به همون لحظه‌ای هست که توشم 

    سخته اما شدنی...

    سما تو می‌درخشی مطمئنم⭐

     

     

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۵ دی ۰۰، ۲۳:۱۶
      دقیقاً آرامش عزیزم.تمام تلاشم بر همینه.هر روز صبح که از خواب پا میشم این رو به خودم یادآوری می‌کنم که باید نهایت لذت رو ببرم و جالب اینه بعد از مدت‌ها احساس آرامش میکنم و اضطراب ازم دوره.
      ممنونم آرامش عزیزم:)))))))))))))
      مرسی از انرژی مثبتت!
  • منور الذهن
    چهارشنبه ۱۵ دی ۰۰ , ۰۲:۵۷

    فقط اومدم یه تیک بزنم برم

    این جمله: رهاش کن بره رئییس. رو دوست داشتم:))

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۵ دی ۰۰، ۲۳:۱۷
      :)))))میومدین تو حالا دم در بده.:))))))
      پس فیلم«چیزهایی هست که نمی‌دانی»رو ببین.
  • یاسمن گلی:)
    چهارشنبه ۱۵ دی ۰۰ , ۱۹:۵۶

    موفق باشی عزیزجان، این روز ها خیلی ها دچران بحران های روحی زیادی شدن، بیا زندگی کردن رو سخت نگیریم و سعی کنیم فقط زندگی کنیم :) 

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۵ دی ۰۰، ۲۳:۱۷
      تمام تلاشم جدن همینه:)))
  • منور الذهن
    پنجشنبه ۱۶ دی ۰۰ , ۰۳:۰۳

    دم در که نبودم:))) ولی یه مقدار حول بودم که دکمه ارسال نظر رو سریع بزنم که مثل دفعات قبل نشه:))

    و این شد که فراموش کردم براتون آرزوی موفقیت کنم تو کامنت قبلی:)

     

    خصوصا به حق صاحب این شب. که روزی سال مون رو از چادر مادر بگیریم

    موفق باشید!

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۶ دی ۰۰، ۰۹:۵۱
      :)))))ممنونم.شما هم موفق باشید.
      دفعات قبل چی شد مگه؟
      /
      ممنونم.ایشالله.ایشالله.ایشالله.
  • Amir chaqamirza
    پنجشنبه ۱۶ دی ۰۰ , ۰۹:۴۹

    سلام. سلام.سلام:).

    ناموس نوشته بود این!😅❄

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۶ دی ۰۰، ۰۹:۵۱
      سلام سلام:)نگرفتم چی نوشتین!
  • دختر ارغوانی
    پنجشنبه ۱۶ دی ۰۰ , ۱۴:۰۱

    اوا دختر ... قالبت چه قشنگ شده :))))

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۶ دی ۰۰، ۱۶:۱۰
      مرسی دختر ارغوانی جون:))))))چشمات قشنگه.
  • محمدرضا عاشوری
    پنجشنبه ۱۶ دی ۰۰ , ۱۵:۵۸

    وبلاگ شما رو تازه پیدا کردم. هنوز نخوندم ولی خوشکل چیده شده از همین رو فالو کردم سر فرصت بخونم.

     

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۶ دی ۰۰، ۱۶:۱۰
      ممنونم از حسن نظر شما.
  • سارا سماواتی منفرد
    پنجشنبه ۱۶ دی ۰۰ , ۱۹:۴۰

    سلام

    اولین نوشتتون بود که خواندم و چقدر خوب این حسی را که من هم مدت ها است باهاش درگیرم را نوشتید و چه عالی هست خط بطلان بر زندگی که جایی برای لذت بردن در آن نیست.

    💛💛💛💛💛💛

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۶ دی ۰۰، ۲۰:۵۴
      سلام:))))
      ممنون از شما..سلامت باشید..خیلی ممنون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.