a 73:حق با شماست.من اون روزها رو به یاد میارم! :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


 

این پیام رو آقای «ب» ماه‌ها قبل برام فرستاده بود.راست می‌گفت،زندگی همین روزهاییه که به یاد میاریم.اون روزها آخرین روزهایی بود که من شاگردشون بودم.من هنوز هم خودم رو شاگردشون می‌دونم اما اون روزها من حس می‌کردم با آقای «ب»آدم بهتری‌ام.آقای «ب» تو تاریک‌ترین روزهام مثل نور بود.همیشه میگم خدا سر راهم قرارشون داد تا وجه دیگه‌ای از زندگیم رو بهم نشون بده.الان به واسطه اینکه شاگردشون نیستم،خیلی کمتر باهاشون صحبت می‌‌کنم اما دنبال راهیم که بتونم دوباره سر کلاس‌شون باشم،هر چند زمان کم اما باشم و بتونم استفاده کنم.نوری که به واسطه آدمها به زندگیم رنگ می‌پاشه کم‌رنگ شده و گمونم فقط خود آقای «ب»می‌تونه پررنگش کنه.

پ.ن:آقای «ب»کاش می‌تونستم به خودتون بگم چه قدر برام عزیزید.کاش بلد بودم آدم‌های مهم و دوست‌داشتنی رو تو زندگیم حفظ کنم.اما بلد نیستم.من قدرت حفظ روابط ندارم و چیزی از این آزار دهنده‌تر نیست.

سما نویس ۱۱ آبان ۰۰ ، ۱۲:۲۴ ۳ ۱۱ ۸۹ آقای ب عزیزم

نظرات (۳)

  • یاس ارغوانی🌱
    سه شنبه ۱۱ آبان ۰۰ , ۱۷:۳۲

    هیچ چیز آزار دهنده تر از نتونستن (در هرچیزی)نیست :(

    امیدوارم این قدرت و تانایی رو به دست بیاری :*)

  • بهی ستوده
    سه شنبه ۱۱ آبان ۰۰ , ۱۹:۱۶

    چه خوب که کسی هست که این همه حس خوب بهت میده و مطمئنا وجود هر آدمی ی دلیلی داره در زندگی ما

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۲ آبان ۰۰، ۲۲:۰۳
      :)راستش انقدر حضورش کم رنگ و مقطعی هست که با نبودن فرقی نداره.
  • آرا مش
    چهارشنبه ۱۲ آبان ۰۰ , ۱۷:۳۹

    آدمهایی که باید باشن همیشه هستن، لازم نیست کار خاصی برای حفظ روابط کنیم... همین که فکر کنیم باید کار خاصی انجام بدیم گاهی میشه آزاردهنده و زنجیری به دست و پا و بالی که باید رها باشه برای پرواز :)))

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۲ آبان ۰۰، ۲۲:۰۲
      آره آرامش.اما اون آدمهای با کیفیتی که من می‌خواستم شون همیشه شرایط حفظ شون تو زندگیم نبوده و این فاجعه است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.