a 8:گاهی به خودت سیلی بزن. :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


دیشب رفتم جلوی آینه و به خودم سیلی زدم.طوری زدم که جای انگشتام تا ابد در حافظه‌ی بلند مدتم باقی بمونه.به خودم چک زدم تا دست از سر روحِ خستم بردارم و ناتوانی‌هاش رو انقدر به روش نیارم،تا مدام بهش نگم که تو کافی نیستی.از تمام رفتار و کردارش ایراد نگیرم،برعکس گاهی تاییدش هم بکنم،در آغوشش بگیرم و بگم من تو رو همین جوری که هستی دوست دارم و می‌پذیرم.برای من فرقی نمی‌کنه تو چه موفقیت‌هایی به دست میاری یا چه‌قدر شکست می‌خوری؟برایِ من وجودت مهم و ارزشمنده،برای من همین که می‌دونم داری تلاش می‌کنی تا بهتر بشی مهمه.حالا اینکه واقعاً پیشرفت می‌کنی یا نه محل اعراب نیست.

.

.

.

دوستت دارم خودم و از تو برایِ لطمه‌های روحی که بهت وارد کردم،عذرخواهی می‌کنم.

سما نویس ۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۵:۴۷ ۰ ۲ ۱۸۵

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.