a برای تو می‌نویسم. :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


امروز مشکی پوشیده بودی.کاش روم می‌شد بهت بگم چه قدر رنگ مشکی بهت میاد و زیبات می‌کنه.تو امروز به چشمم خیلی زیبا بودی.انقدری که ازت چشم می‌دزدیدم و مستقیم نگاهت نمی‌کردم تا عاشقت نشم.امروز به خودم قول دادم که بهت فکر نکنم.کاش یک راه بی‌درد و خون‌ریزی بود برای اینکه بتونم دیگه هیچ‌وقت نبینمت.اما نیست.میشه تو رو دیگه ندید اما سما الان تو موقعیت این تصمیم‌گیری نیست.

 

 

سما نویس ۲۱ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۱۰ ۳ ۱۳ ۱۶۹

نظرات (۳)

  • محسن رحمانی
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۰۲ , ۰۸:۴۲

    سلام

    چی شده؟ اتفاقی افتاده؟

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۲ خرداد ۰۲، ۰۹:۵۹
      سلام.اتفاق خاصی نیفتاده.دارم تلاش می‌کنم خودم رو تو چاله نندازم.
  • سرکار علیه
    چهارشنبه ۲۴ خرداد ۰۲ , ۱۹:۳۰

    یه حدیث درباب همین دوست داشتن یک طرفه هست

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۵ خرداد ۰۲، ۰۰:۲۷
      حدیثش رو بگو بهم.
      ببین فک کنم بد نوشتم:)یک طرفه نیست درحالی که دو طرفه هم نیست:)انکار از هر طرف نصفه‌هست:))))))))

  • سرکار علیه
    شنبه ۲۷ خرداد ۰۲ , ۱۱:۴۹

    امام علی علیه السلام:بی رغبتی تو نسبت به کسی که به تو راغب است، کم بختی است، و رغبت تو به کسی که به تو بی رغبت است،[مایه]خواری نفس است. نهج البلاغه، حکمت 451

     

    پس من اشتباه متوجه شدم   

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۸ خرداد ۰۲، ۱۳:۲۱
      :))))))مرسی که فرستادی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.