a 111:گذر از تاریکی :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


تمام تلاشم رو در این فرصت باقی‌مونده انجام میدم،سعی می‌‌کنم اتفاقات اخیر رو فراموش کنم و تمرکزم رو بذارم روی کارم.به خودم،به سمای عزیزم،قول میدم که از هیچ تلاشی دریغ نکنم و تا آخرین لحظه‌ای که توان دارم براش تلاش کنم.روزهای سختی رو به تنهایی گذروندم.روزهای سختِ حداقل این یک ماه اخیر رو نمی‌تونم برای کسی تعریف کنم چون تف سربالاست.اما خودم می‌دونم چه سختی‌هایی رو از سر گذروندم و حالا سعی می‌کنم همه کاری برای خودم انجام بدم تا فراموش کنم.

این یک ماه و اندی برام روزهای مهمی‌ هستن.ددلاین‌های زیادی باید تیک بخورن.ایمانم ضعیف شده و حضور خدا رو کم‌رنگ می‌بینم اما می‌دونم اگر من کم‌رنگ ببینم دلیل نمیشه که اون هم کم‌رنگ ببینه.پس حواسش بهم هست.خدایا دستم رو محکم‌تر بگیر.می‌دونی چه قدر نیاز دارم به این موفقیت.نصیبم کن.کمکم کن و از تاریکی به نور ببرم.

بهمن و اسفند پرباری در پیشه.انشالله که به ثمر بنشینه.

سما نویس ۳۰ دی ۰۱ ، ۱۰:۴۲ ۴ ۱۶ ۱۸۱

نظرات (۴)

  • عارفه صاد
    شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۹:۴۷

    همین که بعضی روز ها از نظر خودت سخت بوده کافیه نیازی نیست کسی تاییدش کنه سمای عزیز.

    امیدوارم روز های بهتری پیش رو داشته باشی 

    • author avatar
      سما نویس
      ۹ بهمن ۰۱، ۲۳:۵۲
      ممنونم عزیزممم:)))))
  • بهار زاد
    يكشنبه ۲ بهمن ۰۱ , ۱۳:۲۳

    بهترین اتفاقات و هرچی که خیر هست رو برات میخوام :) موفق باشی

  • آرش
    دوشنبه ۳ بهمن ۰۱ , ۰۸:۵۶

    به امید موفقیت در تمامی ددلاین‌ها...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.