a 90:آدم بهتری شدن :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


سالی که گذشت،روزهایی بود که من آدم خوبه زندگیم نبودم.من اونی بودم که عصبی می‌شد و داد و قال می‌کرد،من اونی بودم که روی صداش کنترل نداشت،من اونی بودم که ضعیف بود و با هر تنش کوچکی می‌شکست،من اونی بودم که با خودش قهر می‌کرد و در رو روی خودش می‌بست،من اونی بودم که اعتصاب غذا می‌کرد و چند روز لب به چیزی نمی‌زد،من اونی بودم که دست از تلاش برداشت و گفت گور بابای همه چیز،من اونی بودم که آدم‌ها رو قضاوت کرد،من اونی بودم که تا صبح گریه کرد،من اونی بودم که ناشکری کرد،من اونی بودم که سردرگم بود،من اونی بودم که چشم‌هاش رو رو همه چیز بست و گاهی دیگه باز نکرد.

باید آدم بهتری شوم.

 

 

سما نویس ۰۸ فروردين ۰۱ ، ۱۵:۰۳ ۸ ۱۱ ۱۸۷

نظرات (۸)

  • محسن رحمانی
    دوشنبه ۸ فروردين ۰۱ , ۱۵:۳۹

    سلام

    علتش چی بود؟

    • author avatar
      سما نویس
      ۹ فروردين ۰۱، ۱۸:۴۶
      بد بودن همیش هم علت نمی‌خواد.
  • عارفه صاد
    دوشنبه ۸ فروردين ۰۱ , ۱۸:۰۳

    سلام

    مطمئنا روزایی هم بوده که نقش اول مثبت زندگیت بوده باشی :)))

    • author avatar
      سما نویس
      ۹ فروردين ۰۱، ۱۸:۴۵
      سلام:)
      آره قطعاً.
      ازش تو بلاگ نوشتم.

  • ashkan ershadi
    سه شنبه ۹ فروردين ۰۱ , ۰۹:۵۵

    سلام 

    انشاءالله در سایهٔ پروردگار و با توکل به خدا حتماً می توانی بهتر از قبل شوی.

    داد و قال و گاهی بد بودن برای همه پیش میاد. غم مخور.

    موفق باشی.

    • author avatar
      سما نویس
      ۹ فروردين ۰۱، ۱۸:۴۴
      انشالله.ممنون از دل‌گرمی‌تون:)
      هم‌چنین شما.
  • آبان ...
    سه شنبه ۹ فروردين ۰۱ , ۱۵:۴۴

    تو اونی بودی که این همه استرس را تحمل کردی ...

    با خودن مهربون تر باش 

    • author avatar
      سما نویس
      ۹ فروردين ۰۱، ۱۸:۴۴
      ممنونم:))))))
      امسال باید یشتر تمرین کنم.
  • آرا مش
    سه شنبه ۹ فروردين ۰۱ , ۱۹:۲۳

    ولی حالا تو اونی هستی که همه‌ی این خطاهاتو می‌پذیری و می‌بخشی و با خودت مهربونانه تا میکنی، نه سما؟! چوب بالای سر خودت نباش بیا پایین و خودتو در آغوش بگیر چون همه‌ی اینا تو بودی خود خودت و بااااید خودتو دوست بداری😌💚🌱

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۰ فروردين ۰۱، ۱۲:۱۸
      بلی بلی راستش خودمم به این موضوع فکر کردم و به خودم گفتم که امسال بیشتر کمکت می کنم.
      ممنونم آرامش عزیزم:))))))
  • مهدی نیازی
    چهارشنبه ۱۰ فروردين ۰۱ , ۱۳:۰۸

    موفقیتتان را در سال جدید آرزومندم

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۰ فروردين ۰۱، ۱۳:۴۶
      ممنونم و هم‌چنین:)
  • یاس ارغوانی🌱
    پنجشنبه ۱۱ فروردين ۰۱ , ۱۳:۰۲

    سلام عیدت مبارک :)

    آره واقعا منم دقیقا همینی بودم که نوشتی. تصمیم دارم امسال بهتر باشم. امیدوارم بتونی و موفق بشی:*)

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۱ فروردين ۰۱، ۱۳:۱۷
      سلام:)ممنون.عید تو هم مبارک/
      همین طور خودت:)
  • سرکار علیه
    يكشنبه ۱۴ فروردين ۰۱ , ۱۷:۰۶

    اشکال نداره پیش میاد.. ادم یه وقتا نیاز داره بد باشه اصن :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.