a 49:لطفاً این پست را تا انتها بخوانید. :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


و بالاخره امتحانات تموم شد.نتیجه هنوز مشخص نیست.اما خودم از همشون راضی بودن الا یکی.اون یکی هم اگر می‌خوندم،می‌تونستم عالی بدم اما کوتاهی کردم.راستش نه اینکه کوتاهی باشه ها،نه.خیلی خسته بودم و فشار روم زیاد بود.به خاطر همین خیلی خودم رو سرزنش نمی‌کنم.

از بحث نچسب امتحانات می‌گذرم.فقط این هم بگم که درس «میانه1»همون که ترم قبل قبول نشدم و براتون گفته بودم استاد درس خیلی اذیتم می‌‌‌کنه و دست از تحقیرم برنمی‌داره،امتحانش شنبه بود و من عالی دادم.خودم هم باورم نمی‌شد که یتونم سربلند از آزمون بیرون بیام اما شد.هنوز جوابش مشخص نشده اما راستش دیگه مهم نیست.مهم اینه که من خیلی براش زحنت کشیدم و جدای از تلاش طول ترم،یک هفته به خاطرش نخوابیدم.خدایا شکرت به خاطر توانی که بهم دادی تا بتونم تلاش کنم.خدایا ممنون که همیشه تلاش هام رو دیدی و خودت بهم نمره‌ی قبولی دادی.

.

دوتا اتفاق برام افتاد که طاقت ندارم براتون تعریف نکنم..همون طور که چایی دست‌تونه دل بدید به حرفام وگوش بدید و اگر انتقادی/پیشنهادی/نظری چیزی داشتید برام بنویسید.

اولیش مربوط به دانشگاه و یکی از اساتیدم میشه.درست چهل و پنج دقیقه قبل از شروع کلاس،استاد بهم پیام دادند.من عاشق این استاد هستم.اصلاً با ایشون بود که من علاقه‌مند به حسابداری شدم و تصمیم گرفتم در این رشته ادامه بدم..استاد سخت‌گیری هستند اما تمام بچه‌های دانشگده روی اسم‌شون قسم می‌خورن.خلاصه که هر چه قدر از خوبی‌شون بگم،کم گفتم.

وقتی پیام‌شون رو روی گوشیم دیدم،ترس برم داشت..با لحن مهربانانه و مودبانه همیشگی‌شون سلام احوال پرسی کردن و بعد از چاق‌سلامتی بهم گفتند که سوال آخر جواب خیلی طولانی داره.گفتند به شرط اینکه برای کسی نفرستم،سوال رو برام ارسال می‌کنند تا من بتونم جواب کامل رو برای ایشون ارسال کنم..من هم ریا نباشه بدون مکث پیشنهاد رو رد کردم و علتش هم گفتم.گفتم دوست ندارم به بچه‌ها ظلم بشه و این عند نامردی هستش..ایشون هم مثل همیشه کلی از من تمجید و تعریف که احسنت دختر گلم،تو بهترین هستی و از این دست صحبت‌ها.

بچه‌ها ایشون خیلی مرد محترمی هستند،فکرهای بد به سرتون نزنه.شخصیت‌شون خیلی بالاتر از این حرف‌هاست که نیت‌شون امتحان کردن من باشه.چون هر کس دیگه‌ای بود پیشنهاد رو رد می‌کرد.از اون استادهایی هم نیستند که قصدشون صحبت کردن با من باشه.به نظرتون چه نیتی پشت این کارشون بوده؟به نظرتون اگر من به پیشنهادشون جواب مثبت می‌دادم چه برخوردی می‌کردن؟

.

و اما اتفاق دوم..راستش خیلی سرتون رو درد آوردم چایی‌تون هم سرد شد..موافقین ماجرای دوم رو بعدا براتون تعریف کنم؟مایل به شنیدنش هستید؟البته اگر مایل هم نباشید من می‌نویسم چون دوست دارم شما از احوالم خبر داشته باشید..:)

پ.ن:همین الان که من با شما صحبت کردم،سی و هفت دقیقه از تابستان تمام شد.همین قدر سریع!

سما نویس ۰۱ تیر ۰۰ ، ۰۰:۳۸ ۱۲ ۱۴ ۳۰۳

نظرات (۱۲)

  • Mohsen Farajollahi シ
    سه شنبه ۱ تیر ۰۰ , ۰۰:۵۳

    من نمیتونم حدس بزنم :) فکر کنم در هر صورت هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتاد. چون طبق گفتته شما اگر استاد اهل این نیست دانشجو رو امتحان کنه پس حتما میخواسته نمره بهتری داشته باشین تو درسش. چرا از خودشون نپرسیدین؟

    کار خیلی خوبی کردین. جدای از اینکه هدفتون واقعا این بوده امتحان برای همه برابر باشه با این کار صد در صد رضایتش رو جلب کردین و اگر نیاز باشه نمرتون رو بیشتر میکنه.

    اینجا مکانی برای نوشتنه هر کیم میاد با هدف خوندن مطالب میاد... پس بنویسین :) موفقیت تو امتحانات هم مبارک باشه.

    • author avatar
      سما نویس
      ۱ تیر ۰۰، ۲۳:۵۹
      سلام.
      تو جهان اصولاً هیچ اتفاق خاصی قرار نیست بیفته.راستش روم نشد بپرسم ازشون.
      .
      ممنون از شما که می‌خونید.حتماً می‌نویسم.
  • نویسنده آشنا
    سه شنبه ۱ تیر ۰۰ , ۰۸:۴۸

    سلام

    خدا رو شکر که امتحانات رو خوب دادین:)

    به نظر من در هر دو صورت استاد به جواب شما احترام میزاشت و قضاوت نمیکرد.

    ادمی زاد خیلی کارا از دستش برمیاد، واقعا نمیشه کسی رو اینجوری شناخت... بهترین کار اینکه فکر بد نکنین راجب استاد:)

    • author avatar
      سما نویس
      ۱ تیر ۰۰، ۲۳:۵۸
      سلام.
      ممنونم.من اصلاً فکر بد نکردم.فقط برام عجیب بود که چرا؟
  • محسن رحمانی
    سه شنبه ۱ تیر ۰۰ , ۰۹:۳۷

    سلام خوبید؟

    اول خداقوت بهتون میگم و دوم تبریک میگم بهتون بابت موفق شدن در امتحانات و ان شاالله که اون یکی هم خوب بشه نمرتون .

    سوم اینکه عیدتون و تابستونتون مبارک  . ان شاالله تابستون خوبی داشته باشید.

    چهارم موفق و پیروز باشید.

    • author avatar
      سما نویس
      ۱ تیر ۰۰، ۲۳:۵۷
      سلام آقای رحمانی.شما خوبید؟
      ممنونم از لطف و محبت تون.شما هم همیشه موفق و پیروز باشید.
  • Fateme :)
    سه شنبه ۱ تیر ۰۰ , ۱۱:۴۶

    خب اگه اهل امتحان کردن نیست و هدف دیگه‌ای‌ هم نمیشه متصور شد، پس یه احتمال هست، اونم اینکه گوشیش دست خودش نبوده !!!:دییی

    • author avatar
      سما نویس
      ۱ تیر ۰۰، ۲۳:۵۱
      راستش این خیلی دور از ذهنه.چون با ادبیات همیشگی خودش با من و حرف‌هایی که همیشه بین خودمون بود،صحبت می‌کرد.
  • Nαrgєѕ 🌱
    سه شنبه ۱ تیر ۰۰ , ۱۴:۲۰

    سلام سما جان خسته نباشی :) امیدوارم نمره های خوبی بگیری تا خستگیت کامل در بره.

    امیدوارم نمره اون درسی که با اون استاد داری هم بالا باشه تا حداقل خودش ضایع بشه.

     

    والا اینکه میگی محترم هستند و بهشونم نمیاد که بخواد امتحان کنه اصلا چیزی به مغزم نمیرسه. نمیشه خودت یجورایی از بقیه باخبر بشی ببینی اوناهم چنین پیامی از استادت دریافت کردن یا نه.

    و اینکه چاییمون سر بشه هم مهم نیست چون تازه داشتیم گرم میشدیم بخونیم بقیه رو :)

    حتما موضوع دوم رو بنوس

    • author avatar
      سما نویس
      ۱ تیر ۰۰، ۲۳:۵۱
      سلا نرگس جانم.ممنونم که خوندی.آره امیدوارم که نمره‌ی خیلی خوبی بیارم اما به خاطر خودم نه این که پوز اون رو بزنم چون خیلی آدم بی‌ارزشی هستش.
      /
      راستش نه نمی‌خوام از دیگران بپرسم چون اگر فقط به من گفته باشن که خودم هم همین احتمال رو میدم باعث میشه الکی حرف‌شون بپیچه.
      .
      ممنونم.حتما می‌نویسم/
  • امیررضا ...
    سه شنبه ۱ تیر ۰۰ , ۲۱:۱۷

    پس به سلامتی لیلی لیلی 🤭🥳

    با تلاش میشه زمین و زمان و بهم بافت،البته در راستای اهداف و باور ها💙👌🏻

    • author avatar
      سما نویس
      ۱ تیر ۰۰، ۲۳:۴۹
      ممنونم  از شما..راستش موتور ماشینم هندل شده.باید تابستون شارژش کنم و تلاشم رو بیشتر کنم.
  • محسن رحمانی
    چهارشنبه ۲ تیر ۰۰ , ۰۸:۲۲

    سلام شکر خوبم 

    خواهش میکنم .

  • آرا مش
    چهارشنبه ۲ تیر ۰۰ , ۱۰:۳۵

    سلام سما جان

    به نظر من به همه این پیامو داده چون اصلا معنی نداره بخواد جواب سوالی رو به دانشجویی بده خب اگر سخته اون سوالو نمی ذاشت اصلا چه کاریه؟ اگر به دانشجوش اعتماد داره و میدونه که از پس امتحان برمیاد چرا باید اینقدر براش مهم باشه که چه جوابی میده...

    هیچی جز امتحان کردن از این کارش نمیشه متصور شد و احتمال میدم به افراد دیگه هم این پیامو داده باشه

     

    • author avatar
      سما نویس
      ۲ تیر ۰۰، ۱۱:۵۳
      سلام.راستش مطمئنم به دیگران این پیام رو نداده.شک ندارم:)
  • منور الذهن
    جمعه ۴ تیر ۰۰ , ۰۱:۱۳

    سلام و خسته نباشید. خدا رو شکر که امتحانا رو خوب دادید. البته ما تازه امتحانامون شروع شده :))

    سوال سختی پرسیدین راستش. منم ذهنم به جایی قد نمیده. اگه نمیخواستن امتحان کنن خب پس حتما دوست داشتن خوب بدید امتحان رو و نمره تون بالا بشه دیگه. که البته برای اون کار هم میتونستن خودشون نمره تون را بالاتر بدن...

    • author avatar
      سما نویس
      ۸ تیر ۰۰، ۲۳:۵۰
      سلام.ممنونم.امیدوارم شما هم امتحانات رو عالی بدی.
      آره دیگه.همینه مشکل.از هر طرف نگاه کنی،یه گیری داره.
  • سرکار علیه
    شنبه ۵ تیر ۰۰ , ۱۲:۴۷

    سلام اولا اره حتما بنویس من که میخونم :)

    بعد اینکه... نمیدونم شاید اگر جواب مثبت میدادی باهاش نزدیک تر میشدی. شایدم واقعا بهت میداد چون میدونه تو از پس سواله برمیای فقط ممکنه زمان کم بیاری.

    اما من خودم حس خوبی نسبت به اینطور پیام دادنای استادای مرد ندارم پس هرجوری فکر میکنم حس میکنم نیت خوبی پشت این قضیه نیست چه تو قبول کنی چه رد کنی

    • author avatar
      سما نویس
      ۸ تیر ۰۰، ۲۳:۵۱
      سلاممم.ممنونم.
      خودمم فکر میکنم نیتش خیلی خیر نبوده.اما خب شر هم نبوده:(
  • .
    دوشنبه ۱۴ تیر ۰۰ , ۱۰:۱۳

    استادتون پسر نداره؟ D:

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۴ تیر ۰۰، ۱۰:۴۴
      چرا..دوتا.اما هر دو از من پنج شیش سالی کوچیک ترن.
  • آبان ...
    پنجشنبه ۱۷ تیر ۰۰ , ۱۶:۲۹

    سلام 

    استادتون خیلی مشکوکه 

    ذهن بدبین ام می گه استادتون بچگی کرده و خواسته شیطنتی کرده باشه ..

    و اگر به شما لطف داشته رفتارش حرفه ای نبوده 

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۷ تیر ۰۰، ۱۹:۳۷
      سلام.
      والا از اون لحاظش رو بعید میدونم چون خیلی مرد محترمی هستن.خدا میدونه واقعاچون به قول شما رفتارشون حرفه ای نبود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.