a 44:بلا روزگاریه عاشقیت :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


حسی در من در حال شکل‌گرفتن است.نه می‌توانم نام «عشق»را بر آن بگذارم و نه حتی دوست‌داشتن معمولی.انگار در وجودم جریان دارد و از سر و کول احساساتم بالا می‌رود.یک چیزی شبیه به وابستگی.یک نوع وابستگی عمیق به کسی که خیلی نمی‌شناسمش.دلم می‌خواهد تضمینی وجود داشت تا می‌توانستم او را در زندگی‌ام حفظ کنم و به او نشان دهم که لطف‌هایش به من بی‌نتیجه نبوده و من حواسم به همه چیز هست..تمام این روزهایِ من از ساعتی که از خواب بلند می‌شوم تا ساعتی که به خواب می‌روم در فکر و ذکر اوست.راستش بیشتر حواسم سمت خودم است.انگار که خودم را در او می‌بینم..هاله‌ای از من در زندگی او وجود دارد که من آن را می‌پسندم و دل‌خواهم است.نمی‌دانم باید چه کار کنم تا حضورش را پررنگ‌تر کنم تنها می‌دانم قبل از هر کاری باید متمرکز کاری بشوم که از من خواسته و منتظر است تا نتیجه‌اش را به او نشان دهم.

.

.

.

خدایا مثال همیشه دستم رو بگیر و بهم قوت بده در انجام این کار.اگر تو توان ندی،نمی‌تونم قدم از قدم بردارم.جبار بودنت این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به من ثابت شده است.

پ.ن:خدایا امسال عیدی خیلی قشنگی بهم دادی.الهی که لیاقتش رو داشته باشم.

پ.ن:عنوان از دیالوگ یک بازیگر در فیلمی‌ست که به خاطر ندارم.

 

سما نویس ۲۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۳:۰۱ ۱۵ ۱۴ ۲۸۸

نظرات (۱۵)

  • Mohsen Farajollahi シ
    جمعه ۲۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۱۳

    دقیق نفهمیدم منظور از این متن خداست یا فرد خاصی ولی در هر صورت خوب نوشتین :) ولی همیشه نباید فکر کنین کسی که به شما لطف داره از شما انتظار هم داره. بعضی لطف ها بدون انتظار هستن. خوبه که جبرانش کنی ولی نباید در حدی بزرگ بشه که شما رو از کل زندگی بندازه (این اشتباهیه که بعضا خودم انجامش میدم)

    در هر حال آرزو میکنم همه عاقبت بخیر بشن و روزگار خوبی داشته باشن.

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۴ ارديبهشت ۰۰، ۱۳:۲۰
      نه اصلاً منظورم خدا نبود.معلومه که عاشق خدا هستم و اسن دل بستگی نیست و انتظار و قص علی هذه.
      اما می‌دونین یک روز که بشه مفصل ازش می‌نویسم و منظورم رو کامل از لطف و انتظار مقابل می‌گم.
      .
      .
      مرسی از شما که من رو می‌خونین و لطف دارین.
  • _ Narges _
    جمعه ۲۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۱۳

    کم کم میتوجهش خواهی شد که عشق هست یا دلبستگی و یا وابستگی :9

    ان شاءالله خود خدا بهت راهو نشون میده ❤️😊

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۴ ارديبهشت ۰۰، ۱۳:۲۱
      آره.همین صبر کزدنه لذت بخشه دیگه:)
      .
      .
      ممنونم عزیزم که من رو می‌خونی.
  • _ Narges _
    جمعه ۲۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۲۳

    تهشو باید برای ماهم بنویسیا:)

     

     

    خواهش میکنم من هروقت ستاره روشن وبتو میبینم با کله میام از بس قشنگ مینویسی❤️😃🌹

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۴ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۳۶
      حتماً.تو دعا کن ختم به خیر بشه.من میام و میگم..
      .
      .
      .
      ممنونم.نرگس قشنگ.انشالله که لایق محبت‌هات باشم.
  • Fatemeh Karimi
    جمعه ۲۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۵۸

    چقدر زیبا مینویسی تو آخه **

    پیروز باشی همیشه عزیز دلم💙

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۴ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۳۶
      فاطمه‌ی قشنگ:)
      ممنونم عزیزم و هم چنین.
  • آقای آبی
    جمعه ۲۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۴:۰۰

    ان شاء الله که خیره... 

  • yekidie erf
    جمعه ۲۴ ارديبهشت ۰۰ , ۲۰:۲۷

    پاداش عشق هم در آسمان است است و هم در زمین

     
     

     

     

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۴ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۷
      :)اشک از زیباییش:)
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      خیلی حس عجیبیه.حتی وقتی خیلی گنگه و خودت چیزی ازش نمی‌دونی!
  • امیر نادریان
    جمعه ۲۴ ارديبهشت ۰۰ , ۲۲:۴۲

    می گه که: 
    ما به ظاهر گر زمین گیریم، دل در رفتن است. :) 

    https://ganjoor.net/saeb/divan-saeb/ghazalkasa/sh1058/

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۴ ارديبهشت ۰۰، ۲۳:۳۴
      فاعلاتن فاعلاتن فاعلن:)
      .
      .
      .
      ممنون برای به اشتراک گذاری شعر زیبا از صائب:)
  • محمد 17
    جمعه ۲۴ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۲۰

    عشق بستگی به تعریف تو داره، البته نمیگم عاشقیه، تعریف من از عشق یه چیز دیگه است کلا که بماند، ولی اگه به کسی وابسته یا دلبسته هستی بهش بگو، حتی غیر مستقیم یا از طرف یه واسطه،

    راستی حالا که صحبت از عشق شد اینکه سعی کن تو زندگی عاشق باشی، حالا تعریفش بستگی به خودت داره ولی تنها چیزی که به زندگی معنا ثیده عشقه که لزوما منظور انسان نیست.

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۴ ارديبهشت ۰۰، ۲۳:۳۶
      سلام:)
      اتفاقا تو متن هم اشاره خیلی مستقیم کردم که ابدا عاشق نشدم.حتی گفتم که دچار یک علاقه‌ی معمولی هم نشدم و صرفاً وابسته شدم.اگر دستم باز بود،کامل تر می‌نوشتم هر چند به زودی این کار رو می‌‌کنم.
      .
      .
      راستش من خیلی عاشقم کلاً تو زندگیم.عاشق انسان نه ها.کلاً عاشق روزمرگی های زندگیم.من عاشق هر کاریم که انجام میدم.یک مدت که عاشق نبودم،افسرده شدم و الان بهترم.
      .
      .
      ولی بیا از حق نگذریم که عشق به یک انسان مخصوصا اگر دو طرفه باشه،به آدم امید به زندگی میده.
  • نهالِ کوچک🌱
    شنبه ۲۵ ارديبهشت ۰۰ , ۰۱:۳۶

    عزیزم!

    ایشالا که هر چی که هست خیر پیش روت باشه و تهش پر از حس خوب باشه برات♡

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۰۸:۰۳
      ممنونم ازت:)ایشالله..ایشالله.
  • soofi ae
    شنبه ۲۵ ارديبهشت ۰۰ , ۱۰:۴۹

    همم هرچه که هست حس شیرینیه مگه نه؟

    انگار در آدم چیزی رو بیدارمیکنه..

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۱۶
      دقیقاً.اصلاً رسالتش همینه که چیزی که در تو خیلی وقت خاموش بوده رو بیدار کنه و به یادت بیاره.
  • چرنوبیل ○●
    يكشنبه ۲۶ ارديبهشت ۰۰ , ۰۵:۳۶

    قبل از اینکه بمیره پیداش کن...

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۶ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۰
      یک روز از خواب بلند میشی و می‌بینی که این حس مرده و انگار هیچ وقت وجود نداشته.کاریم از دست کسی بر نمیاد.
  • توکــا (:
    يكشنبه ۲۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۲۵

    خیلی مواظب احساست باش دختر خوب

    ما دخترا از کاه کوه میسازیم ...

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۶
      ممنونم توکا.نه ببین.اصلاً ماچرا عشق و عاشقی نیستا.یک جور حس ارادته.یک جور حسی که مدیون طرف باشی.نمی‌دونم چه طوری توضیح بدم اما می‌خوام بگم واقعاً عشق و عاشقی نیست..
      .
      .
      .
      عنوانم رو خوب انتخاب نکردم فک کنم:)
  • Amir chaqamirza
    يكشنبه ۲۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۵۱

    سلام. سلام.سلام.. ..:).

    چه شخص خوبی... .:).

    زیبا نوشتید،واقعا قلمتان،عالیه!... .:)

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۴۹
      سلام سلام سلام به شما آقای امیر رضا!
      خیلی شخص خوبیه.خیلی زیاد.کاش میشد ازش یک کتاب نوشت!
      .
      ممنونم از شما که من رو می‌خونید..
  • بهار زاد
    دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۰۰ , ۰۶:۰۶

    دعا میکنم موفق باشید :)

    هرچی خیره

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۴
      ممنونم عزیزم:)
  • محمود بنائی
    چهارشنبه ۵ خرداد ۰۰ , ۰۹:۲۳

    دیالوگ بهروز وثوقی هست در فیلم سوته دلان! 

    امیدوارم که سرانجام این احساس، سرانجام سوته دلان نباشه. عشق هایی که مخفیانه و دورادور در ما شکل میگیرن همیشه برای ما جذاب تر و شیرین تر هست چون نیمی از آن ساخته پرداخته ی خیال ماست و اونچه که می خواهیم.

    • author avatar
      سما نویس
      ۵ خرداد ۰۰، ۱۵:۰۰
      مرسی برای ذکر منبع عنوان:)

      بلی اما من حقیقتاً عاشق نشدم و اشتباهم در امتخاب عنوان بوده..ولی کاملاً حق با شماست.خیال ما جلوتر از واقعیت حرکت میکنه و عموما تصویر غیر واقعی ای رو به ما میده.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.