a دوستت دارم سما. :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


بهت افتخار می‌کنم سما.تو خیی دختر قوی هستی.تو می‌تونی رو خودت تسلط داشته باشی و اوضاع رو کنترل کنی.تو می‌تونی وقتی تو هچل افتادی،فکر کنی و تصمیم درست بگیری.تو خیلی خوب بلدی دل بکنی.سخته برات اما همیشه راهی رو انتخاب می‌کنی که تو رو به پیشرفت و موفقیت می‌‌رسونه.من ازت ممنونم که تو روزهای سخت به من کمک می‌کنی.روزهای سختی رو می‌گذرونی.درک می‌کنم اگر تحملش برات سخت باشه اما تو از پسش برمیای.به خودت،به بدنت و به اطرافت توجه کن و سعی کن این روزها متمرکز‌تر باشی.بیش‌تر ساز بزن،بنویس و کتاب‌هات رو ادامه بده،پروژه نیمه تمومت رو تموم کن و دست‌های خودت رو محکم‌تر بگیر.خودت رو برای یک شادی بزرگ آماده کن و بیشتر خودت رو دوست داشته باش.تو موظفی تمام تلاشت رو بکنی تا حس‌های بد اخیری که بهت منتقل شده رو از بین ببری و من می‌دونم که تو تواناییش رو داری.

دوستت دارم سما.

 

سما نویس ۱۹ تیر ۰۲ ، ۱۲:۵۵ ۵ ۱۱ ۱۶۸

نظرات (۵)

  • سرکار علیه
    دوشنبه ۱۹ تیر ۰۲ , ۲۱:۰۰

    ما هم دوست داریم :}

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۰ تیر ۰۲، ۱۴:۵۲
      :)))))))))))))))))))))))))))))))))
  • ویــ ـانا
    سه شنبه ۲۰ تیر ۰۲ , ۰۲:۱۳

    ماهم بهت افتخار میکنیم سما ❤️

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۰ تیر ۰۲، ۱۴:۵۲
      مرسی ویانای عزیزم:)))))))))))))))
  • مسعود کوثری
    سه شنبه ۲۰ تیر ۰۲ , ۱۷:۴۵

    چقدر خوبه یه روزهایی بتونیم از خودمون تشکر کنیم ..

  • عارفه صاد
    چهارشنبه ۲۱ تیر ۰۲ , ۱۷:۱۶

    به افتخار این بازیکن 👏👏

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۲ تیر ۰۲، ۰۹:۵۴
      شرمنده می‌کنی:))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.