a 98:بیا از اول :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


دیشب خواب به چشم‌هام نمی‌اومد و فکر می‌کنم ساعت سه،سه و ربع صبح بود که چشم‌هام گرم شد.

دیشب می‌خواستم بیام و از تلخی‌ها بگم اما خجالت کشیدم و منصرف شدم.دوست داشتم ادامه‌ی یک قصه‌ی قدیمی رو تعریف کنم اما بعدش با خودم گفتم دیگه وقتش نیست.شاید کم کم وقت این باشه که رها کنم و بگذرم.باید بتونم دل بکنم و به خودم رحم کنم.

تمام تلاشم رو می‌کنم تا بتونم سمای سابق رو به خودم هدیه بدم و همه چیز رو فراموش بکنم و از نو بسازم.چشم‌هام رو ببندم و نفس عمیق بکشم و بعد به خودم بگم:بیا از اول!

 

سما نویس ۱۹ خرداد ۰۱ ، ۱۱:۵۰ ۸ ۲۰ ۱۷۱

نظرات (۸)

  • مسعود کوثری
    پنجشنبه ۱۹ خرداد ۰۱ , ۱۲:۳۳

    راستی ،

    دوست داشتی بیا :

    http://masoudkosari.ir/page/channel
    دنبال شدی ..

  • آرا مش
    پنجشنبه ۱۹ خرداد ۰۱ , ۱۷:۴۱

    سما جان🌹 

    واقعا فقط خودت می‌تونی بفهمی که کِی وقتشه که رها کنی و بگذری، بنظرم وقتی دوباره از اول شروع میشه، اولی که پر از تجربه‌ست همه چیز خیلی فرق می‌کنه، تو رشد کردی بزرگ‌تر شدی، صبورتر شدی، خودتو دیدی، به خودت مهلت دادی، زخم‌هاتو مرهم گذاشتی و صبر کردی تا بهبود پیدا کنن هرچند جاشون تا ابد شاید باقی بمونه ولی این اول با اون اول زمین تا آسمون فرق داره به شرطی که هرزگاهی گریز به گذشته نزنی و خودتو رنج ندی💚🌱

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۲ خرداد ۰۱، ۰۰:۲۴
      این شرط آخرت خیلی مهمه.راهش سخت و جانکاهه اما من می‌دونم که می‌خوام همه‌ی گذشته رو برای خودم جبران بکنم.
  • یاسمن گلی:)
    پنجشنبه ۱۹ خرداد ۰۱ , ۲۰:۳۳

    خیلی از ماها این روزا نیاز داریم چشمامونو رو همه چی ببندیم و به خودمون رحم کنیم. باید همه چی رو از نو شروع کرد... 

  • آرش
    جمعه ۲۰ خرداد ۰۱ , ۱۱:۱۱

    گاهی یه پایان تلخ، اغازی میشه بر راهی نورانی... 

  • زی زی گولو بلاسم
    جمعه ۲۰ خرداد ۰۱ , ۱۱:۵۶

    خب راستش من فکر نکنم داری از اول اول شروع میکنی چون تو قبلی با الان خیلی فرق داره و تجربیات و زخم های زیادی ور داشته پس تو از اول شروع نمیکنی . یه پله بعد پله اول شروع میکنی. سما سابق شاید برنگرده ولی سما سابقی که عادت های خوبی داشت و باعث ساخت سما الان شده میتونه برگرده. 

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۲ خرداد ۰۱، ۰۰:۲۵
      مرسی ازت.حق با تو.من خیلی فرق کردم و الان از این که هستم خوب یا بد خیلی راضی نیستم اما حداقل فرقم با قبلم اینه که الان می‌دونم که می‌خوام گذشته رو رها کنم. 
  • سرکار علیه
    شنبه ۲۱ خرداد ۰۱ , ۱۱:۰۶

    بیا از اول :)) قشنگ بود. منم به هیجان اومدم حتی! D:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.