a 86:کافی بودن :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


                                                                                                                                                                                                                               من از این جملات امیدوارکننده‌ای که گه گاه آقای «ب» برام ارسال میکنه،دلم گرم میشه و ناخودآگاه تشویق میشم که بیشتر خودم رو ارتقا بدم.به خودم ایمان میارم که تلاشم رو بیشتر کنم و تردیدها رو کنار بگذارم.من از خدا همین رو می‌خوام.همین انگیزه برای ادامه دادن.

پ.ن:عمیقن خوشحالم که هزار و چهارصد قراره تموم بشه.

پ.ن:اگه دوست داشتید به کانال تلگرامم سری بزنید:

samaneviss@


نظرات (۳)

  • Amir chaqamirza
    شنبه ۷ اسفند ۰۰ , ۰۹:۲۷

    سلام .سلام.سلام

    ای بابا،من که تلگرام ندارم😅

  • یاس ارغوانی🌱
    شنبه ۷ اسفند ۰۰ , ۱۰:۲۸

    سلام.

    واقعا بودن کسی که بصورت کلامی یا معنوی بهت امید ببخشه واقعا نعمته.

    • author avatar
      سما نویس
      ۸ اسفند ۰۰، ۰۹:۱۸
      آره موافقم.ولی خیلی دفعاتش زیاد نیست.تعداد آدمهایی هم که  اطرافم این شکلی باشن شاید یکی دو نفر باشن.
      اتفاقا متاسفانه خودم تبدیل شدم به آدمی که از بیماری ندیده شدن رنج میبره.
  • ویــ ـانا
    شنبه ۷ اسفند ۰۰ , ۱۰:۴۲

    منم خوشحاله قراره تموم بشه ولی از یه طرف هم ناراحتم که نتونستم کارایی که برنامه داشتم رو انجام بدم🥺

    • author avatar
      سما نویس
      ۸ اسفند ۰۰، ۰۹:۱۷
      سال جدید رو که ازت نگرفتن.سال که نو شد اول کارهای پارسالت رو تکمیل کن و بعد برنامه جدید بریز.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.