a 84:زمزمه قلب :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


امروز بعد از هشت روز از سفر برگشتم..روز اول سفر خیلی عجیب بود و اتفاق خیلی بدی افتاد که باعث شد قلبم چند پاره بشه.اما سعی کردم اجازه ندم تا اون اتفاق عمر سفرم رو هدر بده.برای همین با کمک مامان هفت روز بعدی رو به خوبی گذروندم.دلم می‌خواست هیچ کاری نکنم و فقط استراحت کنم تا خستگی این چندماه اخیر از تنم در بره.حتی به خودم اجازه فکر کردن به مسائلی که آزارم می‌دهند رو ندادم و خودم رو رها کردم.راستش به نقطه‌ای رسیدم که می‌تونم ادعا کنم تسلطم به خودم نسبت به گذشتم خیلی بیش‌تر و بهتر شده.وقت برای فکر کردن همیشه هست.اما اگر به وقتش این تفکر اتفاق بیفته راه‌حل هم نمایان میشه و بخش زیادی از این درگیری‌های ذهنی فِید میشه.

هفت‌ی قبل از سفر،ذهنم درگیر آینده بود.انگار شمارش معکوس گذاشته بودند و ازم می‌خواستند سریع تصمیم بگیرم که قراره ادامه‌ی راه زندگیم رو چه کنم.این موضوع ذهنم رو درگیر کرده بود تا اینکه تو سفر کم‌رنگ شد.تو راه برگشت دیدم آقای «ب» بهم پیام دادند و ازم خواستند انیمه «زمزمه قلب» رو ببینم و من در کمال تعجب همین امروز انیمه که یک ساعت چهل و هفت دقیقه بود رو دیدم.این اولین انیمه‌ای بود که می‌دیدم و شیفتش شدم.اگر پایانش رو کنار بگذاریم که به نظرم واقعی نبود و بیشتر نوجوان پسند بود اما سوژه انیمه بی‌نظیر بود.چیزی که برای من خیلی جالب‌ بود،هم‌پوشانی موضوع انیمه با درگیری ذهنی خودم بود،یعنی درگیری درباره آینده.این که باید کدوم راه رو انتخاب کنم؟ و از اون جالب‌تر اینکه آرزوی شخصیت‌های اصلی انیمه،آرزوی شخصی زندگی من هم بود.این انیمه بعد از تمام درگیری‌های ذهنی من یک نقطه پایان گذاشت:چشم‌هات رو ببند و برو دنبال آروزهات!

سما نویس ۲۰ بهمن ۰۰ ، ۰۰:۰۷ ۸ ۸ ۱۸۳ آقای ب عزیزم

نظرات (۸)

  • ناشناس
    چهارشنبه ۲۰ بهمن ۰۰ , ۰۰:۲۱

    یمدت رو خودم تسلط شدید داشتم... (روح و روان و اینا) ولی بعد یمدت باز بهم ریخت همه چی =)

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۲ بهمن ۰۰، ۱۴:۵۵
      امیدوارم همه چیز خوب بشه.چرا ناشناس؟؟؟
  • عین صاد
    چهارشنبه ۲۰ بهمن ۰۰ , ۱۴:۲۱

    خوشحالم بهت خوش گذشته :)

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۲ بهمن ۰۰، ۱۴:۵۵
      ممنونم عین صاد.کاش نطراتت رو باز کنی بیایم یک نظری برات بگذاریم:)
  • soofi ae
    چهارشنبه ۲۰ بهمن ۰۰ , ۱۵:۲۷

    ازاونجاایی که اولین انیمه ای بود که دیدی باید بگم برخی انیمه ها خیلی مفهومی وزیبا هستن و واقعا ارزش دیدن دارند.مثل همین انیمه زمزمه قلب..

    بازم ببین:) البته میتونم یه تعدادهم بهت معرفی کنم اگر همچنان علاقه مندبودی.

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۲ بهمن ۰۰، ۱۴:۵۵
      چو نیکی و پرسش؟؟؟معرفی کن لطفن:))
  • Amir chaqamirza
    چهارشنبه ۲۰ بهمن ۰۰ , ۲۰:۰۱

    سلام.سلام.سلام

    این دیالوگه،هی میاد جلوی چشمام،هی تکرار میشه

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۲ بهمن ۰۰، ۱۴:۵۴
      سلام.شما همیشه نظراتتون برای من در ابهامه.کدوم دیالوگ؟:))))))))
  • سرکار علیه
    چهارشنبه ۲۰ بهمن ۰۰ , ۲۰:۵۷

    واایییی منم این انیمه رو خیلی دوست دارم! و همینی که میگی شخصیت اصلی هم دغدغه اش واقعا شبیهم بود. 

    خوشحالم رو خودت به همچین تسلطی رسیدی یاد برباد رفته افتادم اونجاکه اسکارلت میگه: فردا بهش فکرمیکنم, فردا یه روزجدیده!

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۲ بهمن ۰۰، ۱۴:۵۴
      :)))))پس رویاهامون شبیه به همه.
  • Amir chaqamirza
    جمعه ۲۲ بهمن ۰۰ , ۲۲:۰۰

    سلام. سلام.سلام

    همین که میگه چشمهاتو ببند و برو دنبال رویاهات،مگه دیالوگ نبود؟😅

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۲ بهمن ۰۰، ۲۲:۱۶
      آهان اون از جملات قصار خودم بود:)
  • آرا مش
    شنبه ۲۳ بهمن ۰۰ , ۰۹:۴۱

    سما خوشحالم برات 

    مثل همیشه از بحران‌ها با قدرت عبور می‌کنی و حالا با همه‌ی ابهامی که به مسیر پیش روت داری ولی اونقدر مطمئنی که با چشم بسته دنبال رویاهات میری :)) ❤️🌷

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۴ بهمن ۰۰، ۰۸:۵۵
      آرامش عزیزم نظراتت همیشه باعث قوت قلب منه.مرسی ازت.مرسی بابت تمام آرزو و دعای خیرت
      انشالله همیشه موفق و سالم باشی

  • ویــ ـانا
    دوشنبه ۲۵ بهمن ۰۰ , ۰۹:۲۵

    واقعا کاش میشد بدون هیچ ترسی دنبال آرزوهامون بریم:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.