a 83:بی‌جنبه‌ترین فرد جامعه :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


من آدم بی‌جنبه‌ای هستم.نباید به من خبر خوشی که هنوز قطعی نشده رو بدید چون هیجانی میشم و دست از زندگی میشویم/می‌شورم.خلاصه که از صبح یک خبر خوب نصفه و نیمه بهم رسیده و اصلاً در پوست خودم نمی‌گنجم و ترسم از اینه که این خبر به واقعیت تبدیل نشه و من اذیت بشم.وقتی هیجان زده میشم هم خیلی زیاد صحبت می‌کنم و هم به تمام کارهای کرده و نکردم اعتراف می‌کنم.و بدتر از همه‌ی این‌ها خیلی پرخور میشم برای همین جای همگی خالی دو بشقاب پر برنج خوردم انگار که از صبح کوه کنده باشم.حتی خیلی خوب درس هم نخوندم.انگار نه انگار که فردا یک امتحان و پس فردا دو امتحان خیلی مهم دارم.دور خودم می‌چرخیدم و انگار نه انگار که نه انگار.

اگر این خبر عملی بشه و اون اتفاق بیفته که خوبه.نمره هم فدای سر اون خبر خوش.ترسم از اینه که واقعی نباشه که البته خیلی این اتفاق افتاده اما الهی که این بار آخرین بار باشه و داستان ما به سر برسه.

وقتی این خبر رو شنیدم نیم ساعت بعدش بارون و تگرگ و برف اومد و خلاصه که تمام نعمات خدا ما رو غافلگیر کردند..دوست داشتم گریه کنم اما اشکم نمی‌اومد.شما جای من گریه کنید و دعا کنید که الهی همگی،دسته جمعی حاجت روا بشیم:)الهی آمین رو بلند بگو!

پ.ن:خدایا!من به هر خیری که به سویم می‌فرستی سخت نیازمندم!

پ.ن:خدایا!این امتحانات به خوشی بگذره!این هم بلند بگو آمین!

پ.ن:دوست داشتی کانال تلگرامم عضو شو:https://t.me/samaneviss

سما نویس ۲۵ دی ۰۰ ، ۱۵:۳۷ ۶ ۱۱ ۱۸۸

نظرات (۶)

  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
    شنبه ۲۵ دی ۰۰ , ۱۷:۳۰

    چقدر منی:") 

    انقدر استرس میگیرم که نکنه یه وقت اتفاق نیوفته که اصلا یادم میره از خبر خوش لذت ببرم"^"

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۷ دی ۰۰، ۱۷:۳۷
      :)))))
      حالا یک خبر دیگه هم شنیدم کلا دعا میکنم زنده بمونم.
  • آریامهر الوند
    شنبه ۲۵ دی ۰۰ , ۲۱:۳۸

    الهی آمییییییین(بسیار بسیار بسیار بلند)

    انشاالله که زندگیمون به خیر بگذره، امتحانات که بازی هستند.

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۷ دی ۰۰، ۱۷:۳۷
      بله همین طوره.سلامت باشید همیشه.
  • دختر ارغوانی
    دوشنبه ۲۷ دی ۰۰ , ۱۴:۱۱

    عه من :))))))))) عنوانو باید به بی جنبه ترین افراد جامعه تغییر بدی

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۷ دی ۰۰، ۱۷:۳۶
      :))))))))))))
      حالا این وسط یه خبر دیگه هم شنیدم دیگه زنده بمونم بلند بگو آمیننننننننن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.