a 80:بارون؛بر سر دل‌های شکسته بیشتر ببار! :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


چون امشب دلم شکسته بود،چون صدای بارون که میخورد به پنجره داشت من رو دیوونه می‌کرد،چون خدا تو قلب‌های شکسته خونه داره،چون احساس تنهایی داشت خفم می‌کرد و نیاز به کسی داشتم که باهاش صحبت کنم و کسی رو نیافتم،چون صدای گریم آزارم می‌داد:چون دیگه از خودم خسته شده بودم،چون داشتم خفگی رو تجربه می‌کردم،لپ تاپ رو برداشتم با صدای هق‌هقی که تلاش می‌کرد دیگران رو از خواب بلند نکنه شروع به نوشتن کردم و نامم رو برای خدا فرستادم.امشب بارون میاد.بارون قشنگی هم هست.دعا کردم و امیدوارم نامم برسه دست خدا؛بخونتش و یک امضا هم بزنه پاش.

خلاصه آره.

سما نویس ۳۰ آذر ۰۰ ، ۰۰:۳۱ ۵ ۱۴ ۱۵۶

نظرات (۵)

  • Fatemeh Karimi
    پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۲۳:۱۵

    خدا همراهته عزیز دلم حتی اگه هیچکس نوشته‌هایی که از قلب‌های صاف برمیاد رو نخونه خدا میخونه اطمینان دارم تو این شب‌ها رو جلو میری و در واقع جلو میبری💙

    • author avatar
      سما نویس
      ۴ دی ۰۰، ۱۱:۱۹
      ممنونم فاطمه گلی:)))))))کاش بتونم.
  • روناهی ^^
    جمعه ۱۰ دی ۰۰ , ۱۲:۵۸

    میرسه:)) 

     

    راستی برام آهنگ نمیفرستین؟ :(

    تلگراممو ندارین؟

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۳ دی ۰۰، ۲۱:۴۵
      :)))))))))
      چرا چرا.نه ندارم.بفرستتت.
  • ترنج
    چهارشنبه ۱۵ دی ۰۰ , ۲۱:۵۴

    سلام سمای زیبا. (:

    خواستم بگم اگه خواستی صحبت کنی رو من حساب کن. گاهی حرف زدن با آدمای ناشناس می تونه کمک کنه. اما امیدوارم خیلی زود هم دلت آرومِ آروم بشه هم کسی رو داشته باشی که حس تنهایی رو تا حد خوبی ازت بگیره. 🌼🧡

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۵ دی ۰۰، ۲۳:۱۸
      :))))))
      ممنونم ترج عزیز.مرسی از لطفت.ایشالله.ابشالله:))))))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.