a 75:این من قصد ناامیدی ندارد. :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


تمام تلاشم از صبح زود که از خواب بلند می‌شوم تا شب که به خواب می‌روم این است که خودم را بیشتر بشناسم،به خودم بیشتر کمک کنم تا حالم بهتر شود و خودم را از شر قرص‌ها رها کنم.

تلاش می‌کنم تا به اطرافیانم هم کمک کنم و به آنان که دوست‌شان دارم یادآوری کنم که عزیز من هستند.تلاش می‌کنم تا در آینده به آنچه دوست دارم،تبدیل شوم.

تلاش می‌کنم تا با زندگی کنار بیایم و هر طور که هست جهان را برای خودم به جای بهتری برای دوام آوردن تبدیل کنم.من تلاش می‌کنم تا کتاب‌های بهتری بخوانم،موسیقی‌های بهتری گوش کنم و برای هدفم در روز بجنگم.من نمی‌خواهم در دنیا جای کسی را بگیرم.من خوب می‌دانم که هر کس در دنیا جایگاه خودش را دارد و هیچ کس قرار نیست جایگاه مرا از من بدزد.من خوب می‌دانم که خدا خوب حواسش به من هست و نمی‌‍گذارد ناامید این جهان را ترک کنم.

من قلب زخمی دارم.حالم خوش نیست و شب‌ها خیلی خسته می‌شوم.اما هر روز صبح با امیدی تازه از خواب بلند می‌شوم تا شاید فقط یک درصد به آنچه که می‌خواهم نزدیک شوم.من انسانِ ناامید شدن نیستم.نمی‌توانم باشم.هر چند با قلبی شکسته اما فردا،دوباره از اول شروع خواهم کرد.

 

پ.ن:التماس دعا!

سما نویس ۲۸ آبان ۰۰ ، ۲۱:۵۱ ۷ ۱۴ ۱۵۹

نظرات (۷)

  • Faez eh
    جمعه ۲۸ آبان ۰۰ , ۲۲:۲۳

    دلم برای آرامش اینجا تنگ شده بود

     

    یا بهتر بگم برای دختر قوی :)

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۰۰
      و من هم برای نظرهایی مثل خودت که بهم کمک میکنن قوی تر ادامه بدم،تنگ شده بود.دوست دارم هم حال خودم رو خوب کنم هم حال بیانی ها رو.
  • امیررضا ...
    جمعه ۲۸ آبان ۰۰ , ۲۳:۰۸

    تلاشتون قابل احترامه و مطمئنم که یه روزی به جایگاهی که حق شماست می‌رسید 💙

     

    میگه که اگه تو تصورات و تخیلات خودت آینده‌ای رو میبینی و جایگاه و ثروت و... مناسبی رو متصور میشی،بخشی از سرنوشتیه که برات نوشته شده و خدا مقدر ساخته که با تلاش بهش برسی😉🤞🏻

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۰۱
      ممنونم.امیدوارم.بلی من هم شنیدم این رو.انشالله که همگی به آنچه که خدا برامون صلاح دیده،می‌رسیم و کیفش رو می‌بریم.
  • ویــ ـانا
    شنبه ۲۹ آبان ۰۰ , ۰۹:۱۵

    عنوانت دقیقا مناسب عنوان دلنوشته های منه=)))))))))))))

    +همچنان قوی باش و پر امید دختر :)❤️

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۹ آبان ۰۰، ۱۷:۴۵
      ممنونم عزیزم:))))))هم چنین خودت..
  • آرا مش
    شنبه ۲۹ آبان ۰۰ , ۱۲:۲۱

    معلومه که تو دختر ناامید شدن نیستی سما...

     اصلاً نمیتونی ناامید بشی چون جنگنده‌ای و باشهامت... من اینجوری شناختمت❤️

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۹ آبان ۰۰، ۱۷:۴۵
      مرسی آرامش عزیزم.امیدوارم بتونم موفق بشم.ممنونم از محبت و لطفت که به من آرامش میده.
  • یاس ارغوانی🌱
    شنبه ۲۹ آبان ۰۰ , ۱۶:۰۰

    از خدا میخوام یک روز که نه بعد از یکروز تمام این نا امیدی هات تموم بشه و شروع زندگی ای با اامش و پر امید و رسیدن به هدف هات رو داشته باشی💚🌱

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۹ آبان ۰۰، ۱۷:۴۴
      ممنونم یاس عزیزممم.مرسی واقعاً.برام دعا کن.ایشالله تو هم همیشه امید تو دلت رخنه کنه که اگه خودتم خواستی ناامید بشی،اون نذاره:)
  • یاسمن گلی:)
    سه شنبه ۲ آذر ۰۰ , ۱۰:۴۱

    خودت باید برای حال خودت تلاش کنی. فقط خودتی که میتونی حال خودتو خوب کنی :) برای خودت وقت بزار و سعی کن زندگی کنی :) 

    • author avatar
      سما نویس
      ۲ آذر ۰۰، ۱۵:۴۱
      باید بگم هم متاسفانه و هم خوشبختانه بله.//
      تمام سعیم همینه.ممنونم ازت.
  • حسن مجیدیان
    چهارشنبه ۳ آذر ۰۰ , ۱۸:۰۸

    من نمیگویم سمندر باش یا پروانه باش

    چون به فکر سوختن افتاده ای مردانه باش

     

    بی ربط بود. اما این به ذهنم اومد

    • author avatar
      سما نویس
      ۵ آذر ۰۰، ۱۲:۰۹
      اتفاقا ربط هم داشت.دارم میجنگم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.