a 68:تجربه آرامش :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


سه شنبه صبح گوشیم رو خاموش کردم.به خودم قول دادم تا امروز روشن نکنم و سر قولم هم موندم.دلم می‌خواست خودم رو شده حتی برای دو سه روز از شر این گوشی خلاص کنم.میگم شر،چون چند وقتِ این گوشی برایِ من خیر نداشته.قیدش رو زدم و خاموش گذاشتمش زیر پنجره.ارتباطم رو با همه قطع کردم و به خودم رجوع کردم.برای یک مدت نسبتاً بلندی برنامه ریزی کردم و از همون سه شنبه قدم‌های کوچیکی رو برای عملی‌شدنش برداشتم.روزی چهار ساعت ویولن تمرین کردم.هم کنسرتویی که جدیداً یاد گرفتم رو تمرین کردم هم کنسرتوهای قدیمی.وقتی ضبط شده‌ی پیانوی قطعات رو پخش می‌کنم و خودم با ویولن می‌زنم،خیلی حالم خوب میشه،خیلی زیاد.یکی از کارهایی که مدت ‌ها بود پشت گوش می‌انداختم رو تیک زدم،هر روز پیاده‌روی رفتم،درس‌هام رو خوندم و خودم رو به اساتید رسوندم تا آخر ترم دوباره به چه کنم چه کنم نیفتم.البته هنوز بخشیش مونده که راستش هم فرصت انجامش نبود هم طاقتش.

یک کتابی که مدت‌ها بود درباره‌ی طرحواره درمانی می‌خوندم رو به سرانجام رسوندم و هفته آتی می‌خوام جهت تثبیت مطالب،مرورش کنم و تا حدی هم تمرین‌های کتاب رو انجام دادم.رمانم هم که بعداً ازش می‌نویسم رو خوندم و هیچ کلمه‌ای برای توصیف قلم احمد محمود ندارم پس ازش عبور می‌کنم.

راستش این چند روز که گوشیم خاموش بود،دلم برای کسی تنگ نشد.دوست نداشتم حال کسی رو بپرسم یا احوالات خودم رو به کسی بگم.دوست نداشتم با کسی صحبت کنم،ابداً.با آدم‌های واقعی اطرافم،خوش برخورد بودم.تحملم بیشتر شده بود و بهتر می‌تونستم رو احوالات خودم کنترل داشته باشم.تسلطم به حالم بهتر شده بود و این برای من خیلی شایسته تقدیره.کاش زمونه مجبور‌مون نمی‌کرد تا به این گوشی‌ها و این فضاها دسترسی داشته باشیم و من می‌تونستم بیشتر گوشی رو خاموش کنم.آرامشی که داشتم،وصف‌نشدنی بود.فاصله گرفتن از دنیای آدمها بعضی وقت‌ها برای من مثل مسکن عمل میکنه.

پ.ن:چه خبرا؟

 

سما نویس ۱۶ مهر ۰۰ ، ۱۷:۳۰ ۵ ۸ ۱۸۰

نظرات (۵)

  • فاطمه ‌‌‌‌
    جمعه ۱۶ مهر ۰۰ , ۱۷:۵۰

    سلامتی :)

    چه کار خوبی کردی. منم باید حداقل یه روز گوشی رو کلا بذارم کنار...

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۶ مهر ۰۰، ۲۲:۰۰
      امتحانش منفعت داره.شک نکن.
  • عین صاد
    جمعه ۱۶ مهر ۰۰ , ۱۸:۵۲

    احسنت به تو سما عزیز

    اما واقعا سواله که چجوری؟

    مثلا نیاز پیدا نمیکنی که تلگرامتو چک کنی یا مثلا جزوه ای چیزی توی گوشیت داشته باشی؟ یا مثلا بخوای مطلبی رو توی اینترنت چک کنی؟؟؟؟

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۶ مهر ۰۰، ۲۲:۰۰
      ممنونم.
      ببین از قبلش هر جزوه‌ای که بخوام رو میریزم رو لپ تاپ.و از طریق لپ تاپ فقط سرچ هام رو انجام میدم و توی بلاگ میام.ابداً تو اینستا واتسپ و تلگرام و ....نمیرم.
      هدفم اینه از آدمها دور شم.حتی آدمهای واقعی که تو دنیای مجازی باهاشون در ارتباطم،همین.این طوری بیشتر میفهمم دنیا اصلاً چه شکلیه.
  • آرا مش
    جمعه ۱۶ مهر ۰۰ , ۲۲:۰۷

    خیلی خوبه سما و البته سخته برای منی که بچه مدرسه‌ای دارم :/ 

    امیدوارم به همه برنامه‌ها و اهدافت برسی و پله پله بری بالا...

    حال منم در بالا و پایین‌های سینوسی گاهی اوج انرژی و گاهی قعر بی‌حوصلگی... 

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۷ مهر ۰۰، ۱۷:۲۳
      بلی.کاملاً حق با شماست.
      ممنونم ایشالله تمام حس و حال های خوب دنیا مثل آمپول تزریق بشن به رگ و پیت.
  • Fateme :)
    جمعه ۱۶ مهر ۰۰ , ۲۲:۲۰

    خیلی خوبه ارتباطی با تکنولوژی نداشتن!

    من چه اون وقت ها که گوشی دکمه ای داشتم چه حالا، هر چند وقت یه بار کلا میذارمش کنار! 

     

    امیدوارم این تغیرات و تلاشی که این هفته شروع کردی، ادامه دار باشه!:)

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۷ مهر ۰۰، ۱۷:۲۲
      ممنونم.همه این انرژی های مثبت روونه بشن سمت خودت ایشالله.
      خیلی کار مفیدیه.
  • بهترین دکتر پوست در شمال تهران
    يكشنبه ۱۸ مهر ۰۰ , ۲۰:۵۲

    سلام وفتتون بخیر، میخواستم بابت گردآوری مطالب عالیتون تشکر کنم ممنون وخسته نباشید. خوشحال میشیم به سایت ما هم سر بزنید و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.