a 48:معجزه آدم‌ها :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


بعد از قریب به یک ماه آقای«ب» عزیزم رو دیدم.موق نشدم خیلی باهاشون صحبت کنم اما همون چند دقیقه تمام انرژی هفته من رو ساخت.به خصوص وقتی که آقای «ب»گفت تمام امروز داشته به من فکر می‌کرده و خوشحاله که من رو دیده..

.

آقای «ح»گفت خیلی قابلیت دارم و خیلی عالی دارم پیش میرم.بهم گفت که از من راضیه.راستش یک حرف امیدوار کننده هم زد.درواقع رویای من رو به زبون آورد..راستش منتظرم که اتفاق بیفته و بعد بهتون بگم!

.

پ.ن:حالا شما به من بگو با این اوصاف کی حوصله داره تا پاسی از شب درس بخونه؟!

سما نویس ۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۹:۳۳ ۷ ۱۱ ۲۵۳ آقای ب عزیزم

نظرات (۷)

  • حامد ⠀
    دوشنبه ۲۴ خرداد ۰۰ , ۰۰:۴۵

    درس خوندن که کلا خر است، حالا اگه تا نصف شب باشه که دیگه هیچ

  • جهانِ هیچ
    دوشنبه ۲۴ خرداد ۰۰ , ۱۴:۱۴

    بلاخره این روزای امتحان دادن و درس خوندن هم تموم میشه.

    ولی دلم برای درس و مشق و امتحان تنگ شده فقط امیدوارم سنوات دانشگاه پر نشده باشه :(

  • فاطیما ^^
    سه شنبه ۲۵ خرداد ۰۰ , ۱۲:۳۵

    به یکی از این آدم ها نیازمندیم :دی. 

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۸ خرداد ۰۰، ۲۰:۱۱
      :)ایشالله خدا بهترش رو قسمتت کنه.
  • آقای آبی
    جمعه ۲۸ خرداد ۰۰ , ۰۴:۴۳

    بعضی آدما کلا دیدارشون و در کنارشون بودن حال آدمو بهتر می کنه... 

     

    نمیدونم دیر شده یا نه... ولی امیدوارم امتحاناتت رو با موفقیت پشت سر بذاری...

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۸ خرداد ۰۰، ۲۰:۱۱
      ممنونم.آقای آبی.فردا آخریش و مهم ترینشه.همون که جریانات داشت.
  • Nαrgєѕ 🌱
    جمعه ۲۸ خرداد ۰۰ , ۱۵:۵۸

    سلام :)

     

    چقدر خوب و چقدر عالی.

     

    اینقدر دلم درس خوندن میخواد البته نه درسای دبیرستان دیگه :دی

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۸ خرداد ۰۰، ۲۰:۱۱
      سلام:)
      ولی من الان اصلاً اصلاً دلم نمی‌خواد:)
  • منور الذهن
    جمعه ۲۸ خرداد ۰۰ , ۲۳:۵۳

    سلام

    موفق باشین:)

    ما که تو حالت عادی هم حوصله درس خوندن نداریم:))

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۹ خرداد ۰۰، ۰۰:۰۷
      سلام.ممنون و هم چنین:))))))
  • سرکار علیه
    دوشنبه ۳۱ خرداد ۰۰ , ۱۱:۲۷

    اگه اینطوریه که تو میگی من تا فردا صبش با چشمای قلبی رویا میبافم :)

    خیلییییی مشتاقم و منتظرم که بشنوم *-*

    • author avatar
      سما نویس
      ۱ تیر ۰۰، ۰۰:۲۳
      :)منم همین بودم.فک کنم همه همین باشیم تو این موقعیت ها.
      الهی که بشنوی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.