a 36:پر کردن حفره‌‌های ذهنی :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


تنهایی برای من شبیه به یک مار می‌مونه که هرازگاهی نیشم میزنه.نمی‌خواد من رو از پا بندازه.فقط می‌خواد بهم یادآوری کنه که من همیشه هستم و از من غافل نشو.اما کاش بدونه که من عاشقش هستم.من عاشقانه تنهایی رو دوست دارم.اما وقتی که نیشم میزنه،ناخواسته از پا می‌ندازتم و من رو فشل می‌‌کنه.و من همیشه دست رفاقت بهش دادم و تمام تلاشم رو دارم می‌‌‌کنم تا متوجهش کنم که تمامی آدم‌ها مبتلا بهش هستند.چون من گمون می‌کنم آدمیزاد تنها زاده شده،تنها زندگی می‌کنه و تنها هم از دنیا میره و هیچ کس نیست.هیچ کس نیست جز خدا و خودش و تمام افکار،باورها،آرزوها و اهدافی که داره.من به افکار و اهدافم جان می‌بخشم و مطمئنم اون‌ها هم من رو صدا زدند که دنبال‌شون بگردم و من این روزها مشغول همین کارم.نمی‌گم افکار مزاحم ندارم،نمی‌گم انرژی های منفی نیستن که برعکس این قضیه صدق می‌‌کنه.اما من قسم خوردم که تلاش کنم و مدام درحال اصلاح برنامه‌هام هستم و خودم رو بازرسی می‌کنم که چیزی از قلم نیفته.نقص دارم و نقص‌هام مثل هر کس دیگه‌ای من رو عذاب میده اما تمام تلاشم رو برای بهتر بودن انجام میدم که وقتی شب شد،مدیون روز هدررفته‌ی خودم نباشم.

برای امسال یک هدف خیلی مهم دارم که اگر بهش برسم،بزرگ‌ترین حفره‌ی قلبم پر میشه و حال قلبم عالی میشه.قلبم مثل وقتی که هنوز زاده نشده بود،سرخ میشه و با عشق می‌تپه.محتاج اراده‌ی خودم هستم و دست خدا که همیشه تو دستم بوده و دعای خیر کسانی که می‌شناسنم،چه از دور چه از نزدیک.

پ.ن:نفس عمیق بکش و به اون هدفت فکر کن و قول بده که امسال در حد وسعت براش عرق بریزی.

 

سما نویس ۱۶ فروردين ۰۰ ، ۲۲:۲۹ ۱۹ ۱۲ ۲۹۱

نظرات (۱۹)

  • محسن رحمانی
    دوشنبه ۱۶ فروردين ۰۰ , ۲۲:۳۲

    سلام 

    چرا تنهایی؟ تنهایی که خوب نیست؟

     

     

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۶ فروردين ۰۰، ۲۳:۱۹
      سلام.
      دوست دارمش چون از بچگی باهاش عجین بودم و لمسش کردم.
  • یک غریبه
    دوشنبه ۱۶ فروردين ۰۰ , ۲۲:۳۸

    بعد از خوندن پستت، اولین چیزی که به ذهنم اومد کلمه ی رشد بود.

    به نظرم تمام چیز هایی که گفتی برآمده از رنج هایی که هممون توی یک مقطع زمانی میکشیم و حالا این گزاره ها نشونه ی بلوغ یک آدم از پس اون رنج هاست..

    و خب چقدر خوب..

    الهی حالت خوب باشه، دست در دست خدا.

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۶ فروردين ۰۰، ۲۳:۱۸
      خیلی ممنونم از لطفی که به من داری و من رو می‌خونی.انشالله همین باشه و بتونم برسم.
      مرسی از دعای خیرت عزیز:)
  • بهی ستوده
    دوشنبه ۱۶ فروردين ۰۰ , ۲۲:۴۰

    امیدوارم به هدفت برسی سما جانم

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۶ فروردين ۰۰، ۲۳:۱۷
      ممنونم بهی جون.هم‌چنین برای شما.
  • -Narges -
    دوشنبه ۱۶ فروردين ۰۰ , ۲۲:۴۸

    من هم عاشق تنهاییم هستم. درسته یه وقتایی خیلی اذیت میکنه ولی انگار درمن نهادینه شده

  • جهانِ هیچ
    سه شنبه ۱۷ فروردين ۰۰ , ۰۱:۲۶

    یه دوستی دارم که تو اردوها گل جمع هست اما شب که میشه یه دفتر و خودکار و کتاب و گاه قرآن برمیداره میره توی نقطه تاریک و خلوت اونجایی که هستیم میشینه وقتی میریم سراغش میگه میشه برید الان وقت تنهایی هامه و انصافه ذهنش از ما باز تره

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۷ فروردين ۰۰، ۰۸:۰۰
      چه قشنگ.خیلی خوبه که آدم برای تنهایی‌هاش وقت بذاره و با خودش خلوت کنه.
  • نهالِ کوچک🌱
    سه شنبه ۱۷ فروردين ۰۰ , ۰۲:۳۰

    واقعا هم همینطوره!

    دیگه تو این دوران این تنهایی آدما بیشتر بهمون ثابت شد.‌‌‌‌..

    امیدوارم که به هدف امسالت برسی♡

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۷ فروردين ۰۰، ۰۷:۵۹
      دقیقاً.ممنونم نهال کوچک.
      انشالله و هم چنین شما.
  • فآطم ..
    سه شنبه ۱۷ فروردين ۰۰ , ۰۵:۴۶

    منم از تنهایی خوشم میاد....

  • عین صاد
    سه شنبه ۱۷ فروردين ۰۰ , ۰۹:۳۷

    امیدوارم قلبت پرِ پرِ پرِ شادی بشه :)

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۷ فروردين ۰۰، ۱۶:۵۶
      و هم چنین عین صاد عزیز.
  • توکــا (:
    سه شنبه ۱۷ فروردين ۰۰ , ۱۱:۳۷

    تنهایی قشنگِ ، پر از ارزشِ ، خالی از انسانهای بی ارزشِ ولی ما باید ریشه بزنیم و پیوند بزنیم به جآنمان ...

    برای هدف هات محکم قدم بردار ...

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۷ فروردين ۰۰، ۱۶:۵۷
      خیلی قشنگ بود.به خودم قول دادم که محکم قدم بردارم.
  • Masoumeh Tm
    سه شنبه ۱۷ فروردين ۰۰ , ۱۲:۵۱

    خیلیم خوب

    منم موافقم اگر به تنهایی به دید ضعف نگاه نکنیم خیلی میتونه بهمون کمک کنه و رشدمون بده

    تو راه هدفات ثابت قدم باشی :)

     

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۷ فروردين ۰۰، ۱۶:۵۷
      مرسی معصومه عزیز.و هم چنین.
  • مه سو
    سه شنبه ۱۷ فروردين ۰۰ , ۱۶:۱۹

    خوبه که هدف امسالتون رو مشخص کردین و برای رسیدن بهش تلاش میکنین...موفق باشین..

    سلام...

    برای ماه مبارک رمضان توفیقی شد و امسال هم ختم قرآن گروهی گذاشتیم...نمیدونم علاقه ای دارین در ختم قرآن شرکت کنین و روزی یک جز قرآن تلاوت کنین یا نه...ولی اگه علاقه ای داشتین حتما یه سر به وبلاگم بیاین و با خوندن پست مربوط بهش بهم اطلاع بدین...ممنونم...

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۷ فروردين ۰۰، ۱۶:۵۷
      ممنونم.
      چشم ممنون از کار خیرتون.
  • آقای آبی
    سه شنبه ۱۷ فروردين ۰۰ , ۱۸:۲۲

    تنهایی عالیه...

    به نظر باید از مزیتش استفاده کنیم ولی بهش دل نبندیم...

    قدرت درونگرها اینه که میتونن تنهایی خوب دووم بیارن..

    ولی خب در عین حال نقطه ضعف ماست دیگه..ما مجبور نیستیم بریم تو جامعه، بهش نیاز نداریم.. بر عکس یه برونگرا ها که این نیاز تو وجودش شدیدتره... و اینکه هر چی تنها تر باشی یعنی تمرین اجتماعی شدن کمتر،  فید بک نگرفتن از دیگران و اضطراب اجتماعی بیشتر...

     

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۸ فروردين ۰۰، ۱۱:۰۰
      آره درست میگی.ولی خیلی جاها هم هست که ما درون گراها نیاز به اجتماع داریم و از ترس اجتماعی شدن،موقعیت خوب رو از دست میدیم و یا نمی‌تونیم لذت زندگی مون رو ببریم.
  • آقای سین
    سه شنبه ۱۷ فروردين ۰۰ , ۲۳:۲۷

    تنها زاده شده،تنها زندگی می‌کنه و  و هیچ کس نیست.هیچ کس نیست

    این حرفتون درست نیست انسان از نظر جامعه شناسی ، اجتماعی به دنیا میاد و موجود اجتماعی هست :)

    ویژگی های ناطق و اجتماعی بودن با هم عجین شدن :)

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۸ فروردين ۰۰، ۱۱:۰۲
      بلی.شاید حق با شما باشه و حرف من درست نباشه.
      من منظورم این بود که در حقیقت همه‌ی ما تنها هستیم.البته که ما موجودی اجتماعی هستیم .اجتماعی از دید زندگی روزانه نه زیستن اصیل. از دید من در کنه وجود،همه‎‌ی ما تنهاییم.
  • مربای هویج
    چهارشنبه ۱۸ فروردين ۰۰ , ۱۳:۱۷

    چه قلم روونی دارید. روحمان جلا یافت.:))

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۸ فروردين ۰۰، ۱۴:۰۳
      خیلی ممنون.خوشحالم لذت بردید.
  • Mohsen Farajollahi シ
    چهارشنبه ۱۸ فروردين ۰۰ , ۲۰:۲۳

    بنظر من تنهایی چیز بدی نیست. این دیدگاه مردم و ترس و ناراحتی از تنهایی هستش که باعث میشه بد به نظر بیاد. الان شما بهش فکر کنین میبینین بیشتر اوقات رو در حقیقت تنها هستین. ولی خب آیا همیشه این حس تنهایی هستش؟ نه چون تمرکزمون روی یک چیز دیگس. بنظر من بخاطر همینه باید هر فردی بدونه چطور بتونه تنهایی از پس خودش بر بیاد. چون همیشه فرار از مشکلات و پناه بردن به جاده فرعی ها باعث میشن باز یک روز با اونا باز روبرو بشی (حتی اونایی که توی رابطه هستن و یا دوستای خیلی زیادی دارن هم ممکنه احساس تنهایی میکنن)

    البته اینا رو میگم معنیش این نیست که من خودم مشکلی ندارم. خیر! من هم مثل هر آدمی احساسات دارم و بعضی اوقات واقعا بدبختم کرده :| حالا سن زیادی هم ندارم... ولی خب تو هر سنی میتونه اتفاق بیوفته.

    خلاصه این حرفا که تنها نیستین و منم باهاتون همدردی میکنم. ولی خب اهدافتون مهم هستن و خیلی خوبه که روی خودتون کار میکنین. امیدوارم به اهدافی که دوست دارین برسین! براتون آرزوی موفقیت دارم.

    + فکر نکنم لازم به گفتنش باشه ولی هرازگاهی حرف زدن با خانواده و یا دوستان و یا حتی وبلاگ نویسی میتونه به آدم کمک کنه :) حداقل برای من که اینطوره.

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۹ فروردين ۰۰، ۰۰:۲۷
      خیلی ممنونم از شما و نظری که گذاشتید.استفاده کردم.بلی.وبلاگ نویسی برام حکم مسکن رو داره و هر وقت حالم بده،اولین پناه‌گاهمه.
      .
  • Cloudia Hirai
    جمعه ۲۰ فروردين ۰۰ , ۰۱:۴۳

    تنهایی خیلی خوبه ... ولی به شرطی که ازش درست استفاده بشه "-"

    #فقط_یک_نظر_ساده_از_کلودیا

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۴
      حق با تو هست کلودیا/
  • Barana _Tajii
    جمعه ۲۰ فروردين ۰۰ , ۱۹:۲۴

    خیلــــی خوبه که میخوای عرق بریزی برای چیزی که میخوای**

    من هم کل سالم رو برای هر هدفـی تو زمینه های اساسیم برنامه ریزی کردم^^

     

    ولی یه نکته مهمش اینه که هربار چیزیو که میخواستم اچیو نکردم...یکم تاریخ رسیدن بهشو زیاد تر میکنم تا انجامش بدم.یه جورایی نباید دچار افسردگی موفقیت بشیم**

     

     

    راستی سمـآ ..من بارانـا ام.17 سالمه و خوشحال میشم از اشناییت^^

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۱
      موفقیت افسردگی رو خیلی خوب اومدی.درسته.دقیقاً.خیلی درست گفتی.
      /
      /
      سلام بارانای عزیز.خیلی خوش اومدی به بلاگ من.
  • Fatemeh Karimi
    شنبه ۲۱ فروردين ۰۰ , ۱۳:۰۰

    تنهایی بر خلاف تصورات دیگران خیلی زیباست و دوست داشتنش کاملاً درک کننده ست برام. چقدر من از دل برآمده های تو رو دوست دارم. همیشه دعا میکنم برات بانوی زیبا دل💛

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۳:۱۹
      خوش به حال من که تو دوست داری متن هام رو ومی‌خونی.خیلی ممنون ازت فاطمه عزیزم.چه قدر احتیاج دارم به نفس حق دوستان
  • °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس
    دوشنبه ۲۳ فروردين ۰۰ , ۱۲:۳۶

    به شخصه فک می‌کنم تنهایی ایده‌آل (لااقل برای من)، اونه که در عین ارتباط با بقیه‌‌ی آدما، بتونم وابسته بهشون نباشم و حالات و رفتارم خیلی معلول اتفاقات بینمون نباشه. نمی‌دونم می‌تونم منظورمو برسونم یا نه؛ ولی انگار تنهایی‌ای که دنبالشیم و بهش نیاز داریم، بیشتر یه استقلال درونیه، نه محدود کردن روابط بیرونی.

    • author avatar
      سما نویس
      ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۲۷
      آفرین بهت.دقیقاً همینه.البته من درون‌گرام و خیلی ارتباطات بیرونی وسیعی ندارم.اما لا حرفی که ردی خیلی موافقم نرگس جان.تحلیل خوبی بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.