a 34:آیا خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟ :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


دیروز خبر خیلی خوبی به گوشم رسید.خبر که نه.بیش‌تر شبیه به یک نوید و مژده اتفاق خوبی  بود که قراره تا ماه‌های آینده رخ دهد.اگر آن نوید به واقعیت تبدیل شود،یک اتفاق بزرگ و مهم خانوادگی رخ می‌دهد.اتفاقی که از هر لحاظ خوش یمن است و برای تمام خانواده خوب است.به خصوص برای مادرم و خانواده‌اش.همه‌ی ما مدت نسبتاً زیادی منتظر هستیم.راستش دیروز ظهر که مامان بهم خبر را داد تا عصر گریه می‌کردم و به خدا می‌گفتم کاش الان دایی کوچیکم هم بود.کاش ناگهانی از دنیا نمی‌رفت و زنده بود.کاش الان کنار ما بود و با هم این اتفاق را جشن می‌گرفتیم.همه‌ی کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند که من عاشق خانواده مادری‌ام هستم.خانواده کم‌جمعیتی که من بدون یک نفرشان هم نمی‌توانم زندگی کنم.برای همین هم سال نود و هشت که دایی‌ام را از دست دادم از پا درآمدم.اتفاق دردناکش آن بود که هفته‌ی قبل از مرگش هیچ کس را نمی‌شناخت جز من و آن لحظه آخرین دیدار ما بود.هیچ وقت آن لحظه را نمی‌توانم فراموش کنم و تنها دل‌خوشیم این است که می‌دانم او جای بهتری از من زیست می‌کند.حال او خیلی بهتر از من است و من بیشتر برای خودم ناراحتم که دیگر او را ندارم.از غم و اندوه فقدان می‌گذرم و دوباره به خبر مسرت بخش بر می‌گردم.از دیروز که شنیده‌ام،حالم بهتر شده است.بیشتر هم برای مادرم خوشحالم که اگر بشود زندگی‌اش خیلی بهتر می‌شود و خوشحالی او،خوشحالی من است.از خدا خواستم که کمک‌ همه‌ی مان کند و آن اتفاقی که به صلاح و مصلحت همه‌ی مان است را به ارمغان بیاورد.و مثل همیشه کارها را به خودش می‌سپارم و راحت زندگی‌ام را می‌کنم که جزتوکل به خودش چیزی مرا تسکین نمی‌دهد.

سال که تحویل شد،احوال من هم متحول شد.حالم خیلی بهتر است و اوضاع بیش از پیش بر وفق مراد است نه آنکه اتفاقی افتاده باشد،نه.من حالم بهتر است چون انتخاب سال جدیدم همین بود.انتخابم این بود که «درد»را بپذیرم و با آن،شادمانه زندگی  کنم.

پ.ن:«هر که زین گلشن لبی خندان‌تر از گل بایدش

      خاطری فارغ ز عالم چون توکل بایدش»

            «صائب تبریزی»

                         

 

سما نویس ۰۶ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۱۴ ۱۱ ۱۴ ۲۴۵

نظرات (۱۱)

  • Fatemeh Karimi
    جمعه ۶ فروردين ۰۰ , ۱۴:۰۹

    خدا رحمت کنه داییتون رو.

    چقدر جمله آخر و شعر حسن ختام رو دوست داشتم :))

    • author avatar
      سما نویس
      ۶ فروردين ۰۰، ۲۳:۲۲
      ممنونم عزیزم:)))))))))))))
  • -Narges -
    جمعه ۶ فروردين ۰۰ , ۱۴:۳۷

    ان‌شاءالله که روحشون در آرامش هست😊

    امیدوارم همیشه خبرای خیلی خوبی بشنوی و از ته دل شاد و خرم کنار خانوادت زندگی کنی🌷😊

    • author avatar
      سما نویس
      ۶ فروردين ۰۰، ۲۳:۲۲
      ممنونم نرگس عزیز و هم چنین:)))))))
  • عین صاد
    جمعه ۶ فروردين ۰۰ , ۱۵:۰۱

    خوشحالم حالت خوبه :))

    امیدوارم هر چه سریعتر اون اتفاق خوب رخ بده.

    • author avatar
      سما نویس
      ۶ فروردين ۰۰، ۲۳:۲۲
      ممنونم عزیز:*)من خوشحالم که تو من رو خوندی.
  • آقای آبی
    جمعه ۶ فروردين ۰۰ , ۱۷:۵۰

    خدا رحمتشون کنه... 

    سالی که نکوست از بهارش پیداست...

    امیدوارم امسال همش خبر خوب پست کنی... 

    خدا کافی که چه عرض کنم لااقل برای من، از سرم هم زیادیه... 

    • author avatar
      سما نویس
      ۶ فروردين ۰۰، ۲۳:۲۱
      ممنونم.من هم برای تو تمام این آرزوهای خوب رو می‌خوام.
  • محسن رحمانی
    جمعه ۶ فروردين ۰۰ , ۲۱:۵۵

    سلام 

    چه خوب وعالی .موفق باشید.

    • author avatar
      سما نویس
      ۶ فروردين ۰۰، ۲۳:۲۱
      سلام خیلی ممنون از شما:)
  • توکــا (:
    شنبه ۷ فروردين ۰۰ , ۰۰:۳۲

    روح دایی عزیزت شاد عزیزم🌸🍃

    آقا این خبرو بگو دیگه منم دلم خواست بدونم 🤕 فضولم خودتی😁

    • author avatar
      سما نویس
      ۷ فروردين ۰۰، ۰۹:۰۹
      ممنون عزیزم.
      آقا چیزی نیست که بخوام نگم.فقط گذاشتم روزی که تموم شد کاراش بگم.تو دعا کن فقط بشه.بهمون گفتن اواخر اردیبهشت.
  • توکــا (:
    شنبه ۷ فروردين ۰۰ , ۱۷:۲۰

    ان شاءالله میشه💕

    فقط بیا قبلش تو گوشم بگو تا زودتر بشه😁

  • امیر نادریان
    يكشنبه ۸ فروردين ۰۰ , ۱۲:۰۸

    خب یعنی همه فهمیدن اون خبر مسرت‌بخش چی بوده یا چی؟ 

    هی خوندم؛ ولی نفهمیدم. 

    حسی شبیه علامت سوال دارم الان :( =)) 

    • author avatar
      سما نویس
      ۸ فروردين ۰۰، ۱۳:۱۴
      خبر مسرت بخش رو نمی‌گم تا زمانی که اتفاق بیفته:)دعا کنین اتفاق بیفته.تو متن هم گفتم که بیشتر به جای خبر یک نوید و مژدست.
  • لادن --
    دوشنبه ۹ فروردين ۰۰ , ۱۳:۴۵

    روح دایی گرامی شاد.

     

    امیدوارم حال خوبت همیشگی باشه.

    • author avatar
      سما نویس
      ۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۳۱
      ممنونم عزیزم.
  • هومن مصباح
    دوشنبه ۱۶ فروردين ۰۰ , ۰۸:۴۹

    روح دایی تون شاد.

    چیزی که در موردشون گفتید من رو به یاد جمله ی معروفی انداخت که دامبلدور به هری توی قسمت آخر هری پاتر می گفت:" هری، دلت برای مرده ها نسوزه، برای زنده ها بسوزه!" جمله ای که هر وقت از فراق از دست رفته ها افسرده میشم، بهم خیلی کمک می کنه...

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۰:۴۶
      ممنون.خداوند رفتگان شما رو هم رحمت کند.جه جمله‌ی قشنگ و خوبی بود.بلی دقیقا همینه.
  • Mohsen Farajollahi シ
    چهارشنبه ۱۸ فروردين ۰۰ , ۲۰:۳۶

    خدا دایی شما رو رحمت کنه. 

    امیدوارم خبر های خوبی تو راه باشه :) 

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۹ فروردين ۰۰، ۰۰:۲۲
      خیلی ممنونم از شما.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.