a 101:دوران آرامش :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


آرام‌تر شده‌ام،بی‌باک‌تر،شجاع‌تر برایِ رفتن دنبال خواسته‌ام از دنیا،خوشحال‌تر،راضی‌تر نسبت به آنچه خدا برایم مقدر دانسته،بی‌اهمیت‌ نسبت به  فکر آدم‌ها نسبت به خودم،بی‌اعتنا به قضاوت آدمها.

خودم را زندگی می‌کنم،از کسی نمی‌رنجم و از آدم‌ها راحت می‌گذرم،خودم را بیشتر دوست دارم و به خودم بیشتر فکر می‌کنم.مراقب زبانم هستم که با آن کسی را نرنجانم.مواظب هستم که حرف‌هایم گوشه و کنایه نداشته باشد که خدایی ناکرده دلِ کسی بشکند،که خم به ابروی کسی بیاید.بیشتر از خودم مراقبت می‌کنم تا هم به خودم و هم به اطرافیانم احترام بگذارم.

این روزها مشغول چه کاری هستم؟مشغول نگاه کردن،مشغول یادگرفتن از آدم‌ها،تمرین تسلط به خود،تمرین شاد بودن،تمرین اهمیت به خواسته‌ها،تمرین انضباط و تعهد،تمرین مفید بودن،آدمِ بهتری بودن و تمرین نوشتن تا آنجا که کلمات یاری‌ام دهند.

زندگی این روزها را بیشتر دوست دارم،به خودم نزدیک‌تر شده‌ام،به کسی که همیشه در خیالم تصورش می‌کنم و بیش از هر کسی در دنیا دوستش دارم.

 

سما نویس ۰۵ مرداد ۰۱ ، ۱۴:۵۶ ۷ ۷ ۱۸۳

نظرات (۷)

  • آرا مش
    چهارشنبه ۵ مرداد ۰۱ , ۱۵:۱۳

    بیا بغلم دختر :)) 

    وای سما چقدر این نوشته خوشحالم کرد، تو داری قدم به قدم به چیزی که باید باشی، نزدیک میشی و این ذوق داره برای منی که در تو، آرامش (خودم) رو در دهه‌ی گذشته می‌بینم... 

    از خودت و حالی که الان داری مراقبت کن، خواهش می‌کنم مراقبت کن🙏

    نمیگم همیشه باید حالت خوب باشه نه اصلاً!! مهم اینه که غم هم اگه به سراغت اومد اونو بخشی از احساسات دوست‌داشتنی خودت بدونیش و بهش بها بدی اینطوری زودتر ازش عبور می‌کنی و می‌گذری💚🌱❤️ 

    روزگارت خوش مهربون

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۸ مرداد ۰۱، ۲۱:۲۹
      ممنونم آرامش عزیزممممم:)ممنونم که همیشه من رو می‌خونی و بهترین‌ها رو برام کامنت می‌کنی و بهم انرژی و حس خوب میدی.خیلی خیلی ممنونم ازتتتتتت آرامش عزیزم:))))))))))
  • ویــ ـانا
    چهارشنبه ۵ مرداد ۰۱ , ۱۶:۵۶

    خداروشکر که حالت خوبه😍

  • بهار زاد
    چهارشنبه ۵ مرداد ۰۱ , ۱۷:۲۲

    سلام سماجان :)

    قدر پیشرفتت تو هر زمینه ی خوبی رو بدون، نگهش دار، بهش عمق بیشتری بده.

    اینو کسی داره میگه که اخیرا چیزایی که واسه ش مهم بودن، رفتن تو حاشیه، و این قضیه حس جالبی هم واسه ش نداره.

    امیدوارم همیشه حال دلت خوب باشه :)

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۸ مرداد ۰۱، ۲۱:۲۸
      سلام.ممنونممممم ازت.ایشالله حال دلت خوب بشه.این روزها حال دل آدم انقدر نوسان داره که....
  • آرش
    پنجشنبه ۶ مرداد ۰۱ , ۱۱:۰۰

    خدا رو شکر...

  • آلباتروس ...
    چهارشنبه ۱۲ مرداد ۰۱ , ۱۴:۵۵

    خدا رو شکر که حالت خوبه

    تقریبا منم مثل توام

  • بهار زاد
    سه شنبه ۱۸ مرداد ۰۱ , ۲۲:۴۲

    قربانت

    خیلی ممنونم ازت

    آخ من خیلی نوسانی شدم به قول شما! و خیلی بَده...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.