a 67:خیلی مواظب خودت باشی ها. :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


 

آقای ب:یه بارم موسیقی ایرانی بگذار تو اینستات ما ببینیم.

من:می‌دونید که خیلی دوست ندارم.ولی چشم.اصلا از شما می‌گذارم.

آقای ب با خنده:نه.نمی‌خواد.کلاس صفحت میاد پایین!

من:ای باباا.این طوری نیست به خدا..

آقای ب:به من نگاه می‌کند.

من:خدانگهدارتون.

آقای ب:ببین راستی!خیلی مواظب خودت باشی‌ها..!

پ.ن:و من هزاران بار این مکالمه کوتاه را در ذهنم مرور کرده و هر بار لبخندی گشادتر از دفعه قبل می‌زنم.

سما نویس ۰۵ مهر ۰۰ ، ۰۰:۱۱ ۷ ۱۶ ۲۹۵ آقای ب عزیزم

نظرات (۷)

  • آقای آبی
    دوشنبه ۵ مهر ۰۰ , ۰۰:۱۸

    لبخندت گشاد تر باد... 

  • Kimix ngh_
    دوشنبه ۵ مهر ۰۰ , ۱۱:۰۱

    پشته مواظبه خودت باشی کلی حرفو و احساساته قشنگ میتونه باشه🤍🙂

  • آرا مش
    سه شنبه ۶ مهر ۰۰ , ۱۴:۲۵

    سما اینقدر آقای «الف تا ی» اینجا گفتی که من دیگه نمیدونم کی به کیه :/ 😂

    • author avatar
      سما نویس
      ۶ مهر ۰۰، ۱۵:۱۴
      خدا حفظت کنه.خیلی خندیدم.
      ببین آقای ب رو ازش خیلی نوشتم.براش یک فایل هم درست کردم.
  • یاس ارغوانی🌱
    سه شنبه ۶ مهر ۰۰ , ۲۲:۱۴

    تا باشه از این لبخند گشادا روی لبت😀

    گفتم قالب چقدر قشنگ شده؟!

    خیلی قشنگه😃

    • author avatar
      سما نویس
      ۷ مهر ۰۰، ۱۱:۵۶
      تشکررر:)
      ممنونم.چشات قشنگ میبینه.
  • آرش
    جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۱۰:۵۲

    تا باد چنین بادا...

  • Amir chaqamirza
    يكشنبه ۱۱ مهر ۰۰ , ۱۷:۳۹

    سلام. سلام.سلام:))).

    قند تودلم آب شد،با این متن ونوشته!😅🍂👌

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۱ مهر ۰۰، ۲۲:۴۵
      سلام:)
      نه در اون حد نبود به خدا.همه فکر کردن من عاشق شدم.
      ایشون استادم هستن و خیلی به من لطف دارن و من هم بهشون ارادت:)))
      ولی اگه حس عاشقی باشه قند تو دل منم آب میشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.