a 62:تو از روز تولدت چی می‌خوای؟ :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


دیشب به «پ» گفتم میم؛هم‌کلاسی دبیرستان‌مان همراه دوست پسرش به مناسبت تولد بیست سالگی اش رفته‌اند شمال و لحظه‌ای از دستش در نمی‌رود و همه را استوری می‌کند.انگاری خودم هم با آن‌ها لب آب بودم و آب‌تنی کرده‌ام.

به«پ»گفتم همه‌ی هم‌کلاسی‌هایمان یا خودشان مهمانی تولد گرفته‌اند یا برای شان گرفته‌اند.پس چرا من و تو آنقدر از تولد گرفتن و مهمانی دادن و سورپرایز شدن بیزاریم؟

گفتم:« من برای بیست‌سالگیم که نزدیکه دلم میخواد هیچ کاری نکنم.دوست دارم تنها باشم و برای خودم تولدت مبارک رو بنوازم و ضبط کنم بعد هم پیتزا بخورم.آخر شب هم برنامه‌ی سال جدیدم رو بریزم و بعد هم با صدای کنسرتو سامر ویوالدی بخوابم.

«پ»گفت:« من از تولدم فقط یک دیس لازانیای بزرگ می‌خوام.همش برای خودم باشه.همین.بعدم تو رو ببینم با هم بریم بیرون.چرت بگیم بخندیم.یک بستنی هم تهش بخوریم و بعدم آهنگ گوش کنیم و فک کنیم سال دیگه کجاییم.یا نه اونم فکر نمی‌کنیم.فقط پیش هم باشیم.همین.»

.

گفتم:« لازانیاش با من.من لازانیای گوشت برات درست میکنم روشم با سس برات می‌نویسم HBD..بعد شمع بیست و یک هم روش می‌گذارم که فوت کنی.یه بادکنکم به بشقاب وصل می‌کنم.خودم هم میام دنبالت.تو ماشین هم حق انتخاب آهنگ داری.البته فقط رفتنه.چون برگشت دیگه تولد بازی تموم شده.»

بعد چند لحظه برام نوشت:«آخ جون.من از ذوق تا صبح خوابم نمی‌بره.میشه کلاه بوقی هم برام بخری؟برف شادی هم همین طور»

.

پ.ن:این چنین شادیم ما.و من از الان برای هفده آبان که تولد «پ»هست ذوق دارم تا زودتر لازانیا تولد رو بخوریم.

 

سما نویس ۱۲ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۳۹ ۱۰ ۱۵ ۱۸۷

نظرات (۱۰)

  • Fatemeh Karimi
    شنبه ۱۳ شهریور ۰۰ , ۱۱:۵۸

    با نظر دوستت موافقم😍

    تولدت نزدیکه؟ **

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۳ شهریور ۰۰، ۱۴:۵۱
      آره.بیست و پنجمم:)گفتم بگم تبریک بگی...
      مزاح نمودم..مزاح!
  • یاس ارغوانی🌱
    شنبه ۱۳ شهریور ۰۰ , ۱۵:۲۹

    پیشاپیش تولدت مبارک :*)

    پس فقط دوماه کمتر ازت کوچکترم سما آخه منم آبان 20 سالم میشه :(

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۴ شهریور ۰۰، ۰۹:۲۶
      مبروک باشی یاسی جانن.
      ممنونم ازتنتت..
      پاسخ گوی سوال فاطمه هم باش.
  • Fatemeh Karimi
    شنبه ۱۳ شهریور ۰۰ , ۲۰:۰۳

    :)

    @یاس

    تو تولدت کیه؟

    فضولیِ امروزم پر شد فکر کنم😅

  • محسن رحمانی
    شنبه ۱۳ شهریور ۰۰ , ۲۰:۳۰

    سلام 

    نه تولد تنهایی نمیچسبه ولی در نوع خودش که برای خودت برای بار اول تنهایی جشن بگیری جالبه . تولد اینطوری میچسبه که ببینی عه هیشکی از تولدت حرف نمیزنه هیشکی یادش نیست و تو تو دلت دلخوری یا اصلا بی خیالی وبرات مهم نیست یهو میای تو خونه میبینی همه جا تاریکه یا سوت و کوره تا پاتو میذاری تو خونه یهو چراغ روشن میشه ودست و جیغ و هورا و تولدت مبارک  و برف شادی که پخش میشه تو فضای اتاق و این چنینی سوپرایز میشی این تولد میچسبه . :)

     

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۴ شهریور ۰۰، ۰۹:۲۶
      سلام:)
      آره سلیقه‌ایه دیگه.ولی من دوست ندارم سورپرایزم کنن.خوشم نمیاد.خودمم دوست ندارم تولد بگیرم:)
  • یاس ارغوانی🌱
    يكشنبه ۱۴ شهریور ۰۰ , ۰۹:۵۲

    @فاطمه 

    من تولدم سوم ابانه :)

  • Fatemeh Karimi
    يكشنبه ۱۴ شهریور ۰۰ , ۱۴:۲۵

    مرسی که همراهی کردید جهت رفع کنجکاوی‌های من :" 💛💛

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۳۱
      :))))))))))))))))))))))))))))
  • ویــ ـانا
    يكشنبه ۱۴ شهریور ۰۰ , ۲۰:۲۷

    چه قشنگ...

    تولدت مبارک پیشاپیش. :*

  • توکــا (:
    سه شنبه ۱۶ شهریور ۰۰ , ۱۲:۵۷

    دلخوشی های کوچیکی که خودت میتونی برای خودت داشته باشی خیلی بهتر از اونی هست که هی چیزای انی و فانی رو بکنی تو چش و چار چندتا رفیق که روزای خوبشون رو به حسرت چشم و هم چشمی بزنن خراب کنند ...

     

    آدم هایی که خودشون باعث روزای خوبشون هستند موفق تر هستن چون انتظارتشون رو فقط خودشون براورده میکنن و منتظر هیچ احدی نمیمونند

    به خودت و تهنایی هات افتخار کن !

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۸ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۴
      مرسی توکا..مرسی از لطفت.اما بذار اعتراف کنم که جای آدمها تو زندگیم خیلی خالیه.
  • توکــا (:
    جمعه ۱۹ شهریور ۰۰ , ۰۸:۰۵

    خب طبیعیه !احساس نیاز به بودن ی جنس مخالف برای همه است تنها نیستی ...

    میاد به موقع اش !

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۰:۳۵
      نه اشتباه گرفتی توکا.به جون ویولنم که منظورم جنس مخالف نبود.
  • توکــا (:
    شنبه ۲۰ شهریور ۰۰ , ۱۱:۳۲

    عزیزم 😄

    فدای سرت هرکی که دوست داری باشه‌! قبوله؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.