a 61:فراموشی :: از بندگی زمانه آزاد تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
به زودی حالمان خوب می‌شود.


تمام امشب را به تو فکر می‌کردم.هر بار که به تو فکر می‌‌کنم،قسمتی از وجودم خالی می‌شود..نمی‌دانم این حس دقیقاً اسمش چیست یا از کجا می‌آید.. هر چه که هست با هر بار آمدنش قسمتی از وجود مرا هم با خودش می‌برد..مرا در خودم حل می‌کند و یک گوشه در خیالم جا می‌گیرد و بزرگ می‌شود.آنقدر بزرگ می‌شود که به جنگ با من می‌آید و مرا از پا می‌اندازد.مثل الان.مثل امشب.مثل سه شنبه شب که چایکوفسکی در ماشین پخش شد و من یاد تو افتادم.آنقدر هم به تو فکر کردم تا خوابم برد.

سخت‌ترین کار دنیا فراموش کردن توست.کاری که من این روزها سخت مشغول تمرینش هستم.من تو را فراموش می‌کنم،برای خودم.برایِ خودم که نیاز به فراموشی دارد.برای تو که.....

 

پ.ن:من به خودم قول دادم که از این روزها عبور کنم به سلامت هم عبور کنم و تعهد به این قول هر روز سخت‌تر از روز قبل می‌شود و تلاش من هم بیشتر.

با من خوابم یا بیدارم را گوش کنید.

سما نویس ۱۲ شهریور ۰۰ ، ۰۰:۰۷ ۳ ۸ ۱۳۶

نظرات (۳)

  • Mani army
    جمعه ۱۲ شهریور ۰۰ , ۰۰:۱۴

    نمد واقعا چی بگم

    فقط میتونم بگم خیلی غمگین و سخته ...

  • Kimix ngh_
    جمعه ۱۲ شهریور ۰۰ , ۰۱:۲۴

    خیلی سخته خیلی غمگینه

    اما بخاطره خودتم‌که شده سعی کن رها کنی فکرشو

    و اینکه مطمئن باش آدم موندی میمونه ولی رفتنیو هرکاری کنی میره🥺

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۲ شهریور ۰۰، ۱۶:۵۵
      دقیقاً.سخته.خیلی هم زمان بر.اما دارم تمام تلاشم رو برای خودم میکنم.
  • یاس ارغوانی🌱
    جمعه ۱۲ شهریور ۰۰ , ۱۲:۵۱

    امیدوارم بتونی :))

     

     

     

    راستی قالب بهم ریخته نمیدونم شاید برای من اینطوری نشون میده :)

    • author avatar
      سما نویس
      ۱۲ شهریور ۰۰، ۱۶:۵۴
      ممنونم.آره به هم ریخته.هر چند وقت یک بار این طوری میشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آماده برای سفر روحی.برای پرواز،برای اوج گرفتن،برای تلاش،برای«رسیدن».برای شکست خوردن و از نو بلند شدن و شروع کردن،برای پذیرفتن خلاهای روحی،برای زشتی ها و زیبایی های دنیوی.برای یکی شدن با خدا.